Isabel Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har: * Et par bøker, så vidt jeg husker: "søndag" av reidun nortvedt og (o)planerat bröllop av Bali Rai. * Lipsyl * Håndkrem * Dagbok * Penn * Mobil-lader
LilleMy Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har; - en lampe - min klokkeradio - tre nesesprayer.... - lebepomade - en øyemaske - noen hårstrikker - en smokk (til MiniMy om hun våkner og jeg må vakle inn til henne)
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 På gulvet har jeg: *The World According to Garp av John Irving *Africa Spa hånd-og fotkrem fra Body Shop I vinduskarmen: *leppepomade *tigerbalsam (i tilfelle kløende mygstikk)
Arkana Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 På min side: To vekkerklokker (en av dem er klokkeradio), håndkrem, lypsyl, papirlommetørklær, 16 bøker (gidder ikke ramse opp alle), neglefil, neglesaks, penn, liten skriveblokk, noen bokmerker. På sambos side: 3 dagbøker (alle mine, har ikke skrevet i dem på årevis), 7 bøker, spenol, en bunke Cupido, fjernkontroll til TV, tigerbalsam.
Gjest Milah Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 * Vekkerklokke * En bunke med forskjellig blader. (Det nye o.l) * Hånkrem * Mobillader
Gjest gjesten Skrevet 30. juli 2005 #7 Skrevet 30. juli 2005 Bøker, lampe og klokke. Mobiltelefon og tilhørende lader er i andre enden av huset (heldigvis).
Gjest skindeep Skrevet 30. juli 2005 #8 Skrevet 30. juli 2005 På nattbordet har jeg : En klokkeradio En vekkerklokke En suvenir fra shetland En hårstrikk To hårklemmer med blomst på En barnebok På gulvet har jeg: En sokk fra min lille En sologitar En kassegitar En lader til babycall
Blueberry Skrevet 30. juli 2005 #9 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Vekkerklokke Body lotion Håndkrem Ansiktskremer Hårstrikk En andaktsbok En stor tom skrivebok Halspastiller Hårbånd Brosjyre for bunader fra Sunnmøre Eva Solo-brosjyre En eske med gamle kort og russekort Almanakk Boka Krig av Knut Nærum Massasjeoljer En ødelagt klokke Vigselsliturgi i Den norske kyrkja Hennes & Mauritz Rowells Høstkatalog 2005 Endret 30. juli 2005 av iselin22
inar Skrevet 31. juli 2005 #12 Skrevet 31. juli 2005 Jeg har... lampe bokmerke leppebalsam briller håndkrem ørepropper har som regel en bok og, men har ikke begynt på en ny enda...
*M* Skrevet 31. juli 2005 #13 Skrevet 31. juli 2005 Jeg har: * En bok (Bly- Saabye Christensen) * Pondusblader * Mobillader * Nattlampe * En pakke renseservietter * Aloe Vera Gele
Cr@sh Skrevet 31. juli 2005 #14 Skrevet 31. juli 2005 Jeg har: leppepomade alle utgavene av "Foreldre & Barn" fra i år to utgaver av Bonytt halspastiller en haug med kondomer 2 bøker om barn min "gamle" graviditetsdagbok mobilen min (havner der når jeg legger meg)
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #15 Skrevet 31. juli 2005 (endret) - 2 penner. - Donaldblad og pocket. - Sagaen om Isfolket - bok og Da Vinci Koden. - 4 bekymringsdukker. - Håndkrem. - Dagbok. - Fliseklemmer. - Radioklokke. - Lesebriller og etui. Endret 31. juli 2005 av Freckles
Alterna Skrevet 31. juli 2005 #16 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Kleenexboks 2 mobiler (min og sambo sin) lampe "Sushi for nybegynnere" av Marian Keyes Paracet Glass med vann Håndkrem og neglolje Endret 31. juli 2005 av Alterna
mockinbird Skrevet 31. juli 2005 #17 Skrevet 31. juli 2005 Handkrem Mobillader Klokkeradio Mobiltelefon (brukes som vekkerklokke) Kvinner og Klær Lommetørkle Bok
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #18 Skrevet 1. august 2005 på golvet: en haug med videokassetter (har TV foran senga) salte bjørner (nam) ett Cosmopolitan ett Answer Me! blad en flaske med vann
Trampe Skrevet 1. august 2005 #20 Skrevet 1. august 2005 Jeg har - ei bok (for tida Ringens Brorskap på engelsk - engelskpensum til høsten) - snytepapir - nesespray - p-piller - ei lampe - mobillader - mobilen min (brukes som vekkeklokke) - hostesaft - ei lampe til inni bordet, som jeg ikke bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå