Gå til innhold

Kan jeg få høre din erfaring etter MA?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har nylig gjennomgått en MA, og ønsker å høre din erfaring hvis du har hatt MA med påfølgende medisinsk abort. 

- Greide du å detektere EL etter aborten? Når fikk du isåfall EL? Kunne du kjenne den på kroppen? 

- Når fikk du mensen etter MA? 

- Når klaffet det for dere igjen? 

🌟Vil med det samme sende alle prøvere litt babystøv🌟

Anonymkode: e6f96...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt MA to ganger.

Dem første gangen ble det oppdaget i uke 8, utvikling stoppet i uke 5, tok medisinsk. Ble gravid i andre menstruasjonssyklus,  og fikk mensen tilbake etter 5 uker. Kjente ikke at jeg fikk EL.

Den graviditeten resulterte også i MA. Oppdaget i uke 12, utvikling stoppet i uke 10. Ble en del komplikasjoner ved at jeg også måtte ta utskrapning i tillegg til medisinsk , men fortsatte å få positive tester 4 mnd etter uten at jeg var gravid og uten at jeg hadde EL. Ble fulgt opp av sykehuset,  siden de ville unngå en ny utskrapning. Det ordnet seg selv og jeg ble gravid første gang jeg fikk EL 5 mnd etter MA. Derfor rakk jeg aldri å få mensen. 

Den gangen gikk det bra :) ønsker deg masse lykke til ❤ Det er beintøff. Men når du til slutt sitter der med en baby kan du tenke at du aldri hadde hatt akkurat den babyen hvis du ikke hadde mista,  sånn tenker jeg nå. Derfor føler jeg ikke noe på det nå at jeg har mistet. 

Endret av Prelunia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! 

1 time siden, Prelunia skrev:

Men når du til slutt sitter der med en baby kan du tenke at du aldri hadde hatt akkurat den babyen hvis du ikke hadde mista,  sånn tenker jeg nå.

Dette er så sant. Det var gode ord å ha med seg videre i håpet om en baby 💛

Anonymkode: e6f96...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...