AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Min rising sign har alltid vært skorpion, og hatt det i flere år, plutselig i dag så ser jeg på costar at dem har forandret det til Cancer. Nå skjønner jeg ingenting, fordi jeg har tatt slike natal chart før og det er alltid skorpion, har det skjedd noe dette året? Anonymkode: c5878...f93
stan Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Det er vel noen som hverken har peiling på stjernetegn eller sjødyr som har rotet det til? 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, blåbærpai skrev: Når er du født? 03.08.92 kl 10 på kvelden Anonymkode: c5878...f93
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Er det sidereal astrologi da? Jeg er født i jomfruen med løveascendant i vestlig astrologi, men ifølge sidereal astrologi er jeg født i løven med fiskeascendant. Anonymkode: fe0a9...b03
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det sidereal astrologi da? Jeg er født i jomfruen med løveascendant i vestlig astrologi, men ifølge sidereal astrologi er jeg født i løven med fiskeascendant. Anonymkode: fe0a9...b03 Det er en app som heter Costar, har hørt flere som har brukt den, så vet ikke om hva som er rett nå da.. Anonymkode: c5878...f93
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 Rising sign avhenger kun av hvordan fordelingen av planeter så ut ved fødselstidspunktet, men du må også oppgi lokasjon, hvis ikke får du det ikke riktig. Rising sign er da tegnet som kom opp på stjernehimmelen i øst da du ble født. Anonymkode: 53790...37f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rising sign avhenger kun av hvordan fordelingen av planeter så ut ved fødselstidspunktet, Natal chart mener jeg. Anonymkode: 53790...37f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rising sign avhenger kun av hvordan fordelingen av planeter så ut ved fødselstidspunktet, men du må også oppgi lokasjon, hvis ikke får du det ikke riktig. Rising sign er da tegnet som kom opp på stjernehimmelen i øst da du ble født. Anonymkode: 53790...37f Ja men det står jo legg inn lokasjon, jeg spurte ikke hvordan det funker, jeg spurte om hva som blir rett. Jeg vet at man skal legge inn fødselsdato og lokasjon, og med appen gjør man det, jeg skrev jeg har hatt den en stund og det har alltid vært det samme som har stått der, jeg har ikke forandret på kl.slett eller lokasjon. Jeg er fortsatt på samme som hele tiden. Anonymkode: c5878...f93
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sidereal astrologi da? Jeg er født i jomfruen med løveascendant i vestlig astrologi, men ifølge sidereal astrologi er jeg født i løven med fiskeascendant. Anonymkode: fe0a9...b03 Hva blir egentlig rett da i følge norge da? Jeg har registrert inn mitt fødested og klokkeslettet jeg ble født på en app som heter Costar, nå plutselig har dem forandret på min ascending, skjønner ikke hvorfor? Jeg har latt være det slik som det alltid har vært med fødselsdato og alt Anonymkode: c5878...f93
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Hvis du oppgir de samme dataene, er det jo en av dem som er feil. Er det kun denne appen som viser et annerledes resultat? Hvis du får skorpion på alle da andre, er det nok det som er riktig. Anonymkode: 53790...37f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du oppgir de samme dataene, er det jo en av dem som er feil. Er det kun denne appen som viser et annerledes resultat? Hvis du får skorpion på alle da andre, er det nok det som er riktig. Anonymkode: 53790...37f Nei alt står rett som vanlig. Da er det feil med appen antageligvis. Anonymkode: c5878...f93
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #13 Skrevet 26. oktober 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Hva blir egentlig rett da i følge norge da? Jeg har registrert inn mitt fødested og klokkeslettet jeg ble født på en app som heter Costar, nå plutselig har dem forandret på min ascending, skjønner ikke hvorfor? Jeg har latt være det slik som det alltid har vært med fødselsdato og alt Anonymkode: c5878...f93 Du kan bruke den du vil. Sidereal regnes som mer nøyaktig av noen fordi tegnene er justert etter hvordan stjernehimmelen forandrer seg (hvert 72 år), mens den mer kjente (tropical) astrologi ikke er justert. Anonymkode: fe0a9...b03
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #14 Skrevet 26. oktober 2020 Hørte for litt siden at de har lagt til nytt/nye tegn så nå kan du plutselig være slange eller noe?? Jeg er tyren og 100% identifiserer meg som det, hvorfor må de rote så mye med det nå ? 😫 Anonymkode: 6fdc7...c76
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #15 Skrevet 26. oktober 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hørte for litt siden at de har lagt til nytt/nye tegn så nå kan du plutselig være slange eller noe?? Jeg er tyren og 100% identifiserer meg som det, hvorfor må de rote så mye med det nå ? 😫 Anonymkode: 6fdc7...c76 Slangebæreren er ikke et nytt tegn, det er 3000 år gammelt akkurat som de andre. De kuttet ut tegnet fordi det ikke passet inn med de tolv månedene i et år. De som er født mellom 30 november og 17 desember er født i slangebæreren. Anonymkode: fe0a9...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå