Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min rising sign har alltid vært skorpion, og hatt det i flere år, plutselig i dag så ser jeg på costar at dem har forandret det til Cancer.

Nå skjønner jeg ingenting, fordi jeg har tatt slike natal chart før og det er alltid skorpion, har det skjedd noe dette året? 

Anonymkode: c5878...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel noen som hverken har peiling på stjernetegn eller sjødyr som har rotet det til? 

• Liker 2
Skrevet

Når er du født? 

Skrevet
1 time siden, blåbærpai skrev:

Når er du født? 

03.08.92 kl 10 på kvelden

Skrevet

Er det sidereal astrologi da? 
Jeg er født i jomfruen med løveascendant i vestlig astrologi, men ifølge sidereal astrologi er jeg født i løven med fiskeascendant.

Anonymkode: fe0a9...b03

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er født i jomfruen med løveascendant i vestlig astrologi, men ifølge sidereal astrologi er jeg født i løven med fiskeascendant.

Det er en app som heter Costar, har hørt flere som har brukt den, så vet ikke om hva som er rett nå da.. 

Skrevet

Rising sign avhenger kun av hvordan fordelingen av planeter så ut ved fødselstidspunktet, men du må også oppgi lokasjon, hvis ikke får du det ikke riktig. Rising sign er da tegnet som kom opp på stjernehimmelen i øst da du ble født.

Anonymkode: 53790...37f

Skrevet

Rising sign avhenger kun av hvordan fordelingen av planeter så ut ved fødselstidspunktet,

Natal chart mener jeg.

Skrevet

Rising sign avhenger kun av hvordan fordelingen av planeter så ut ved fødselstidspunktet, men du må også oppgi lokasjon, hvis ikke får du det ikke riktig. Rising sign er da tegnet som kom opp på stjernehimmelen i øst da du ble født.

Ja men det står jo legg inn lokasjon, jeg spurte ikke hvordan det funker, jeg spurte om hva som blir rett.

Jeg vet at man skal legge inn fødselsdato og lokasjon, og med appen gjør man det, jeg skrev jeg har hatt den en stund og det har alltid vært det samme som har stått der, jeg har ikke forandret på kl.slett eller lokasjon. 

Jeg er fortsatt på samme som hele tiden. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva blir egentlig rett da i følge norge da? Jeg har registrert inn mitt fødested og klokkeslettet jeg ble født på en app som heter Costar, nå plutselig har dem forandret på min ascending, skjønner ikke hvorfor? Jeg har latt være det slik som det alltid har vært med fødselsdato og alt

Skrevet

Hvis du oppgir de samme dataene, er det jo en av dem som er feil. Er det kun denne appen som viser et annerledes resultat? Hvis du får skorpion på alle da andre, er det nok det som er riktig.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du oppgir de samme dataene, er det jo en av dem som er feil. Er det kun denne appen som viser et annerledes resultat? Hvis du får skorpion på alle da andre, er det nok det som er riktig.

Nei alt står rett som vanlig. Da er det feil med appen antageligvis. 

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Hva blir egentlig rett da i følge norge da? Jeg har registrert inn mitt fødested og klokkeslettet jeg ble født på en app som heter Costar, nå plutselig har dem forandret på min ascending, skjønner ikke hvorfor? Jeg har latt være det slik som det alltid har vært med fødselsdato og alt

Du kan bruke den du vil. Sidereal regnes som mer nøyaktig av noen fordi tegnene er justert etter hvordan stjernehimmelen forandrer seg (hvert 72 år), mens den mer kjente (tropical) astrologi ikke er justert.

Skrevet

Hørte for litt siden at de har lagt til nytt/nye tegn så nå kan du plutselig være slange eller noe?? 

Jeg er tyren og 100% identifiserer meg som det, hvorfor må de rote så mye med det nå ? 😫

Anonymkode: 6fdc7...c76

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hørte for litt siden at de har lagt til nytt/nye tegn så nå kan du plutselig være slange eller noe?? 

Jeg er tyren og 100% identifiserer meg som det, hvorfor må de rote så mye med det nå ? 😫

Anonymkode: 6fdc7...c76

Slangebæreren er ikke et nytt tegn, det er 3000 år gammelt akkurat som de andre. De kuttet ut tegnet fordi det ikke passet inn med de tolv månedene i et år. De som er født mellom 30 november og 17 desember er født i slangebæreren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...