Gå til innhold

Weee; Til og med de "perfekte";celluitts

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Perfekt og perfekt. Hun ser da bare helt #%=¤!§ ut. :grine2:

Gjest omgomg
Skrevet

Æsj...hun var ikke mye pen.

Ikke fordi hun har celulitter, men fordi hun bare var... ja.. gidder ikke si det her.

Fatter ikke at noen kan kalle DET perfekt. :roll:

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Tenkte på KROPPEN da...er ikke den fin, så vet ikke jeg. Er bare morro å se hvordan de VIRKELIG ser ut, for "bildene" av henne ellers på netter er HELT perfekte. Ingen celluitter, bare brun og silkemyk hud. Altså; Den "perfekte" er ikke perfekt allikevel...

Gjest jente19aar_
Skrevet

Hvem er denne modellen a?

hun var blubb.

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Prøver du å si at hun er tykk?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvafornoe?!?! Hvis du synes hun er blubbete så har du store problemer selv! Kanskje du mente boblete? Celluitter er jo som små "bobler", og det har hun jo, som svært mange andre.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Prøver du å si at hun er tykk?

ikke hele hun, men rumpa er i allefall blubbete.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Hvafornoe?!?! Hvis du synes hun er blubbete så har du store problemer selv! Kanskje du mente boblete? Celluitter er jo som små "bobler", og det har hun jo, som svært mange andre.

ja. masse bobler hadde hun. men jeg mente at rumpa var blubbete. :roll::roll:

alle har ikke bobler på rumpa. jeg har ikke. ;););)

Gjest Gjest
Skrevet

jente18aar: som sagt, hvis du synes rompa hennes er blubbete så har du problemer...

OG du har ikke bobbler på rompa, men så er du visst bare atten år og da kan jeg fortelle deg det at det ikke er mange attenåringer som har celluitter(selvsagt noen), fordi de gjerne kommer i en alder av ca tyve et sted. Gled deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Geez. Reagerte mer på at det går an å vise seg offentlig med så lite klær jeg....

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes ikke hun var særlig pen i det hele tatt, jeg... ihvertfall ikke perfekt!

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Sukk...okey; Her er bilde av henne som er blottet for feil: Synes du fremdeles ikke hun er pen her?

Poenget var at når en ser et "ekte" bilde av de som fremstilles som perfekte uten feil, så er det en liten seier for de "normale" å se at de faktisk ikke ser slik ut i virkeligheten....

http://www.netglimse.com/cgi-bin/celebs/ce...e_marsh&PicNo=5

Gjest Milah
Skrevet

INGEN er perfekte.. Hverken supermodeller, filmstjerner, popstjerner eller husmødre..

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Sukk...okey; Her er bilde av henne som er blottet for feil: Synes du fremdeles ikke hun er pen her?

Poenget var at når en ser et "ekte" bilde av de som fremstilles som perfekte uten feil, så er det en liten seier for de "normale" å se at de faktisk ikke ser slik ut i virkeligheten....

http://www.netglimse.com/cgi-bin/celebs/ce...e_marsh&PicNo=5

Syns fortsatt ikke hun er perfekt. Kroppen er grei den, sikkert fin også, men ansiktet... syns ikke hun er pen engang.

Men ja, fint at folk får se hvordan de egentlig ser ut. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hun første var jo skamstygg, nr. 2 var helt grei, men må faktisk si meg enig med Sexy Cat her, ansiktet var da ikke all verden. Nesen så litt rar ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...