Gå til innhold

Gode spisestuestoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen gode spisestuestoler? Liker å kunne sitte rundt bordet utover kvelden, men mange stoler er så vonde. 

Anonymkode: e985b...933

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er at de er såpass høye i ryggen at det går an å lene seg bakover, synes jeg. Men det er ikke moderne nå.

Anonymkode: 0463f...f4b

Skrevet

Hay har noen som er fantastisk gode, polstret og i stoff (eller skinn om man vil), men de er ganske så kostbare da... drøye 6000 pr stol, avhengig av materialet man velger

Skrevet

Vi har Vitra softshell chair,  syyykt gode. Er som å sitte i en lenestol.

Anonymkode: 30398...ea4

Skrevet

Hvis du har god plass er armlener avlastende. Viktig med god sittepute. Ryggen behøver ikke være høy så lenge det er korsryggstøtte. Hvis du ønsker robotstøvsuger i fremtiden er det fint med stoler som kan henges opp på bordplaten, enten opp ned eller etter armlenene. 

Anonymkode: daf8d...68c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har god plass er armlener avlastende. Viktig med god sittepute. Ryggen behøver ikke være høy så lenge det er korsryggstøtte. Hvis du ønsker robotstøvsuger i fremtiden er det fint med stoler som kan henges opp på bordplaten, enten opp ned eller etter armlenene. 

Anonymkode: daf8d...68c

Uenig med ryggstøtte. Jeg blir fort veldig sliten i øverste del av ryggen, og veldig godt å kunne lene seg skikkelig tilbake. Støtte i korsryggen avlaster ikke i nærheten av like godt. 

Anonymkode: 5bce1...2ce

• Liker 1
Skrevet

skovby SM 58 med ullstoff,veldig gode å sitte i. Har hatt mine i ti år,like fornøyd og de er like fine.

Anonymkode: 554a3...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...