AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Merker at puppene mine har vokst endel og blitt tyngre, men da jeg våknet idag var det ene brystet veldig stramt, litt hardt og brystvorten var annerledes. Er bare 5 måneder på vei. Har jeg fått melk nå liksom?? Føler det er så uvant at kroppen forandrer seg så veldig! Anonymkode: 9bf8e...ca2
Kassiopeia8 Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Du kan jo klemme litt på det og se 😂 jeg hadde råmelk fra uke 20, og måtte bruke ammeinnlegg for at det ikke skulle lekke gjennom.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg fikk råmelk rundt uke 20 som førstegangs. Ikke sånn at det lakk, men at det kom litt ut hvis jeg klemte. Det er ikke uvanlig å få litt melk så tidlig, i hvert fall. Anonymkode: e41e3...bb7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk råmelk rundt uke 20 som førstegangs. Ikke sånn at det lakk, men at det kom litt ut hvis jeg klemte. Det er ikke uvanlig å få litt melk så tidlig, i hvert fall. Anonymkode: e41e3...bb7 Føltes brystet stramt da, eller var det mykt som vanlig? 🤔 Anonymkode: 9bf8e...ca2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 2 minutter siden, Kassiopeia8 skrev: Du kan jo klemme litt på det og se 😂 jeg hadde råmelk fra uke 20, og måtte bruke ammeinnlegg for at det ikke skulle lekke gjennom. Føltes brystet stramt for deg? Spesielt på oversikten av brystvorten er det hardt.. Anonymkode: 9bf8e...ca2
Kassiopeia8 Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føltes brystet stramt for deg? Spesielt på oversikten av brystvorten er det hardt.. Anonymkode: 9bf8e...ca2 Tror ikke det, men brystene var generelt sett større og litt ømme i løpet av graviditeten. Det er jo store forandringer som skjer uansett. Ville ikke tenkt noe særlig på det 😊
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føltes brystet stramt da, eller var det mykt som vanlig? 🤔 Anonymkode: 9bf8e...ca2 Vanskelig å si. Jeg har ganske harde bryster til vanlig, fordi jeg har mye kjertler. Man får forresten flere kjertler i graviditeten, så det vil jo gjøre brystet ditt hardere. Anonymkode: e41e3...bb7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Det begynte å lekke råmelk hos meg i uke 23 da jeg var førstegangsgravid, så godt mulig du har fått melk nå😅 Anonymkode: 2bd62...f73
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Merket råmelk allerede i uke 16/17, førstegangd her også. Det dryppet litt til tider, men va bare merkbart når jeg gikk uten bh hjemme. Anonymkode: 599e2...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå