Gå til innhold

Kan mannfolk få sex nesten ene og alene pga. stor penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yay, nok en stor penis tråd. 

Men, fra spøk til alvor - jeg bor i bygda (typen 1000 innbyggere i nærområdet), og ryktene sprer seg jo ganske for her. 

Var på et vors nå Fredag, der folk nok en gang ville spille "jeg har aldri" o.l. leker, som så utviklet seg i en mer generell og løs diskusjon om sex. En fyr på dette vorset har rykte på seg for å være stor, og han sa rett ut at når det kom til hooking, så hadde han flere ganger fått tilbud om sex av lokale kvinner (i alle aldre) som var nysgjerrige på hvor stor han var, for han hadde jo rykte på seg.

Nå skal det jo også sies at han fyren ser helt ordinær ut, og ikke akkurat oppfører seg som en player eller badboy - altså typisk mannfolk som puler på alt og alle her. 

Kanskje dette bare er tidenes bygdefenomen 🤔

Anonymkode: 9d1dd...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svare på overskriften: NEI!

Anonymkode: db4b9...b18

• Liker 6
Skrevet

Må vel være attraktiv også da.. blir ikke kåt av en stor penis hvis ikke resten av mannen er attraktiv

• Liker 2
Skrevet

Sikkert det, men bare med damer med store fitter. 

Anonymkode: a95c9...9f4

• Liker 2
Skrevet

Nei. De må være attraktive, ha god hygiene og ikke være drittsekk. Det er noen av mine krav, størrelse på penis havner langt ned på lista. 

Anonymkode: df0e4...1f7

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr på dette vorset har rykte på seg for å være stor, og han sa rett ut at når det kom til hooking, så hadde han flere ganger fått tilbud om sex av lokale kvinner (i alle aldre) som var nysgjerrige på hvor stor han var, for han hadde jo rykte på seg.

Jeg tror han lyver for å prøve å imponere de andre mannfolkene

Anonymkode: 4fa74...b49

• Liker 3
Gjest Bamse20
Skrevet

Dette høres virkelig ikke ekte ut.

Ser ikke for meg at voksne folk driver og snakker om hvor stor penisen hans er. Kan iallefall ikke være oppegående mennesker.

Skrevet

Jeg har knulla en mann bare pga penis størrelse, og jeg ville gjerne gjort det igjen! Men nå har han i forhold 🙈 Men om han noen gang blir singel igjen HOHO OM jeg skal sende han en melding da ❤️

Anonymkode: 6c53b...ef6

Skrevet
3 minutter siden, Bamse20 skrev:

Dette høres virkelig ikke ekte ut.

Ser ikke for meg at voksne folk driver og snakker om hvor stor penisen hans er. Kan iallefall ikke være oppegående mennesker.

Det er snakk om bygda da. Forskjell på by og bygd på hva som er vanlig å snakker om

Anonymkode: e0741...2bb

Skrevet

TS her:

Har jo hørt om et par andre typer som er store, og en av dem er mildt sagt ufordragelig. Kynisk og ekkel fyr som "importerer" ny Thai-dame hvert 3 år, og som alltid prøver seg på de fulleste kvinnfolka på utestedene. Men utenom det, så er han kjent for å ha stor kuk, samt alle damene han har vært på. Han var jo litt kjekk i sine yngre dager, men nå, 150 kg senere, nei.

Anonymkode: 9d1dd...fd5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er snakk om bygda da. Forskjell på by og bygd på hva som er vanlig å snakker om

Er det virkelig vanlig å snakke om sånt på bygda?

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var 17. Var sånn jeg oppdaget at stor pikk bare gjør vondt, og at om det hadde vært digg så hadde det ikke vært verdt det uansett for fyren var en kødd som skrev ned navnet mitt i en "knullebok" før vi hadde sex hvor han hadde navn, nummer og karakter på damer ut ifra utseende på ansikt, kropp og hvor gode de var, og hvor kinky de var. Spurte hvorfor han gjorde deg, og han sa at alle kompisene hans hadde det.

Anonymkode: 8658f...d59

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig vanlig å snakke om sånt på bygda?

I det rette harrymiljøet, og under påvirkning,  så finnes det ikke grenser, bygd eller by. 

Anonymkode: 1b2c8...630

Skrevet

Ja, det stemmer.

Anonymkode: 214f2...712

Skrevet

Jeg personlig hadde ikke hatt sex med noen kun på grunn av penisstørrelse, men jeg kjenner jenter som setter det såpass høyt at de kan se bort ifra manglende utseendet og oppførsel på grunn av det. Jeg har ei venninne som ikke passer inn i skjønnhetsidealet i dagens samfunn, men som har enorme bryster, og hun får mye mer oppmerksomhet av menn på byen (hvor sex ofte er fokuset) enn andre jenter som er mer tradisjonelt attraktive, for eksempel. 

• Liker 2
Skrevet

Har en kompis som har stor kølle. Dette ryktes voldsomt og han har pult en mengde damer som helt tydelig visste dette og ville teste. Bortsett fra kølla er han helt gjennomsnittlig på alle måter. 😀😀

Skrevet

Siden menn legger mye selvfølelse og selvtillit i hvilken størrelse de har på pikken, og vi kvinner synes at menn med bra selvfølelse og selvtillit er attraktive, så tror jeg at svaret er ja. Samtidig som jeg tror det har mer med selvfølelsen og selvtilliten slike menn har enn selve størrelsen. Som vi kvinner gjerne ikke oppdager før de allerede er funnet attraktive nok til å komme i intim situasjon. 

Anonymkode: 2cb5d...29c

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fra bygda å det er virkelig ikke mer vanlig enn det er i byen. Alt handler om hva slags folk man er med. 

Anonymkode: df0e4...1f7

• Liker 1
Skrevet

De få som et sizequeens og liker å sprenges i fitta liker det. Har opplevd at damer har kontaktet meg pga rykter de har hørt om at jeg har stor. Fellesnevneren er at er er ganske lette på tråden og knuller mye rundt og ikke legger skjul på at de er sizequeens. 

95% derimot har helt andre preferanser i valg av sexpartner.

Anonymkode: b09e1...fbc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...