Gjest kaz Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 noen som har erfaring med reisetriller?trenger en som kan legges sammen og tar så lite plass som mulig, samtidig som ryggen kan legges helt ned og har kalesje. bør også være grei å trille. er så mye forskjelli å velge mellom så jeg er litt i tvil, så jeg håper på gode råd
LilleMy Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Så i siste Foreldre og Barn en annonse for en reisetrille fra Chicco som så vldig bra ut, og ikke var den for dyr etter hva jeg husker (1490?). Selv har jeg en annen type som jeg er veldig fornøyd med, men den koster 2700,- og heter Peg Perego.
Vimsevips Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 Vi har en reisetrille fra MacClaren som vi er veldig fornøyd med. Vi kjøpte den da vi var i USA. Så jeg vet ikke hva prisen på den er her i Norge. Vet at Fru Lyng fører MacClaren.
monja Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 Vi var og titta på en reisetrille fra Basson her om dagen. Nedfellbar rygg og den ble jo så liten da vi la den sammen Kosta 990 kroner tror jeg det var.
Gjest ... Skrevet 31. juli 2005 #5 Skrevet 31. juli 2005 Vi har kjøpt carena easy og er veldig fornøyde med den. Den er veldig enkel å brette sammen, du trenger bare å trykke inn en knapp på håndtaket og så vri.. så brettes den ned av seg selv.. Det er lurt å gå litt rundt og se på forskjellige modeller, la barnet prøve sitte, se om du får bretta den sammen.. Ikke bare bestill en på grunnlag av et bilde i katalogen.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå