Gå til innhold

Hva tenker du om jobben din? Mens du er på jobb.  

22 stemmer

1. 1. Dette er helt meningsløst.

• Ja
      6
    • Nei
      16
  2. 2. Kunne tenkt meg å gå hjem i stedet.

• Ja
      17
    • Nei
      5
  3. 3. Skulle ønske jeg hadde fri hver dag

• Ja
      12
    • Nei
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidslivet er som kjent den største kilden til psykiske problemer pga vi er nedtrykket av kapitalismen. Ingen vil noen gang bli lykkelig av dette systemet.

Helsevesenet og legemiddelindustrien tjener milliarder på at vi knasker piller mot psykiske lidelser som er skapt av vår levestil, man stiller aldri spørsmålet hvorfor vi har det slik. Man bare fortsetter.

En bok som fikk meg til å våkne opp: https://bokelskere.no/bok/frakoblet-de-egentlige-aarsakene-til-depresjon-og-de-overraskende-loesningene/556027/

Denne bør alle lese!

Anonymkode: 244af...9ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening: At alle arbeidsgivere er frekke grådige jævler som ikke bryr seg om sine ansatte. Det er grunnen til at så mange sliter. 

(Ikke alle er arbeidsgivere er sånn men de fleste er det)

Anonymkode: d0230...5d4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mening: At alle arbeidsgivere er frekke grådige jævler som ikke bryr seg om sine ansatte. Det er grunnen til at så mange sliter. 

(Ikke alle er arbeidsgivere er sånn men de fleste er det)

Anonymkode: d0230...5d4

Ikke alle, men vi kan fastslå 99% av arbeidsgivere gir faen pga kapitalismen styrer. 1% er jo ganske mange når du ser på verdensbasis, så er noen som er et "ok" arbeidsliv.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidslivet er som kjent den største kilden til psykiske problemer pga vi er nedtrykket av kapitalismen. Ingen vil noen gang bli lykkelig av dette systemet.

Helsevesenet og legemiddelindustrien tjener milliarder på at vi knasker piller mot psykiske lidelser som er skapt av vår levestil, man stiller aldri spørsmålet hvorfor vi har det slik. Man bare fortsetter.

En bok som fikk meg til å våkne opp: https://bokelskere.no/bok/frakoblet-de-egentlige-aarsakene-til-depresjon-og-de-overraskende-loesningene/556027/

Denne bør alle lese!

Det der er jo bare piss. Har jobbet i feltet i mange mange år, og det jobbes veldig aktivt med kognitiv terapi og med andre tilnærmingsmåter for å endre eller bedre grunnene til at det ikke går som man hadde ønsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...