AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Er så lei av å være horny dag ut og dag inn. Jeg er sikkert en gris i pappen men jeg ønsker ikke være det. Prater jeg med damer så er det ofte hvordan puppene ser ut og ting rundt det som får hovedfokus i mitt hode. Eller hvis noen flørter og slikt da blir jeg fort tent. Sitter jeg hjemme er det ofte dette her som er i tankene helt til jeg tar en wank. Er lei fordi dette går utover fokus på andre ting og er generelt bare lei det. Noen som vet hvordan eller vet om noe hjelper? Anonymkode: 9e5c0...fc8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Norske ord i norske setninger Anonymkode: cbafe...d26 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Kjøp deg en vibrator eller fleshlight. Få utløp for kåtheten så kan du tenke på andre ting. Anonymkode: e05bf...457
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Hvorfor er du så kåt da? Er det fordi du aldri får deg noe eller er du avhengig av sex?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 20 minutter siden, Badbunny skrev: Hvorfor er du så kåt da? Er det fordi du aldri får deg noe eller er du avhengig av sex? Ingen av delene, vil tro sex fiksert er mere ordet. Har hatt samme samboer i 11 år men ble ikke sammen med henne pågrunn av bra sex og hun tenner meg ikke skikkelig. Hun er mere på der og ønsker så mye sex som mulig. Anonymkode: 9e5c0...fc8
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen av delene, vil tro sex fiksert er mere ordet. Har hatt samme samboer i 11 år men ble ikke sammen med henne pågrunn av bra sex og hun tenner meg ikke skikkelig. Hun er mere på der og ønsker så mye sex som mulig. Anonymkode: 9e5c0...fc8 Kjedelig å være med en som ikke tenner deg ordentlig da
remix2020 Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av delene, vil tro sex fiksert er mere ordet. Har hatt samme samboer i 11 år men ble ikke sammen med henne pågrunn av bra sex og hun tenner meg ikke skikkelig. Hun er mere på der og ønsker så mye sex som mulig. Anonymkode: 9e5c0...fc8 Hva er det med henne som gjør at du ikke tenner skikkelig? Hun tenner tydeligvis på deg.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Da må vel svaret bli en ny partner Anonymkode: 6beaf...9fd
Krok1 Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Om du er så sexfiksert at du ikke klarer å føre en vanlig samtale kan det være en idé å oppsøke profesjonell hjelp. Psykiater, psykolog, sexolog, eller noen som kan hjelpe deg å analysere dette. Spesielt siden du tenner på alt utenom kjæresten din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå