Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bruker dere det? Jeg har lyst på et juleservise selvom vi ikke feirer jul hjemme hos oss enda. Har Hammershøi fra Kähler til hverdags og har begynt smått å kjøpe juleserviset deres også, men er det litt kjedelig å ha det samme med motiv til jul? Har alltid også syntes at julemorgen til Wik og Walsøe er veldig fint, men vet liksom ikke, også føler jeg det er så tynt, også er det helt flatt.. Hvilket av de to hadde du valgt? 

71C46D82-99D4-4539-A405-A104F94BCF02.jpeg

255EB164-CA9E-4A7A-8035-BE7C71222B57.jpeg

Anonymkode: aa19e...887

Skrevet

Synes julemorgen er finest, men i ditt tilfelle ville jeg valgt det andre. 

Anonymkode: 434c5...ecb

Skrevet

Har julemorgen, bruker det hele desember😊 det er ganske tynt, men har gått bra selv om vi har småbarn i hus. 

Anonymkode: 2b38f...d4a

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det øverste serviset er det peneste av de to, men begge er veldig fine egentlig :)

Anonymkode: 35e9e...cc2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Toys's Delight fra Villeroy & Boch, bruker det hele desember.

Av de 2 du viser er den øverste klart penest. Jeg liker ikke asymetrien på den nederste der ting henger ned midt på tallerken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sparer på Julemorgen og synes det er veldig pent. Ønsker oss alltid deler til jul.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Daraya skrev:

Jeg har Toys's Delight fra Villeroy & Boch, bruker det hele desember.

Av de 2 du viser er den øverste klart penest. Jeg liker ikke asymetrien på den nederste der ting henger ned midt på tallerken.

Jeg har også sett på det du har, men føler egentlig det blir litt voldsomt hos oss, selvom det er kjempe fint 😍

Anonymkode: aa19e...887

Skrevet

Liker det nederste, synes det øverste er kjedelig, utdatert og stygt.

Anonymkode: fede9...1c4

Skrevet

Jeg synes Julemorgen er veldig veldig pent 😍

Likevel ville jeg vurdert Kähler-serviset i din situasjon, siden det er lett å  matche deler fra det vanlige serviset sammen med delene fra juleserviset. Da trenger man ikke like mange deler før man får satt julepreg på serviset sitt. Det er ikke like enkelt å matche servise fra to ulike leverandører, f.eks pga at fargene ikke harmonerer. 

• Liker 1
Skrevet

Porsgrunn Porselen har serviset Dompapp de selger inn som juleserviset. Det er veldig pent, men blir kanskje mer vinter og ikke så mye jul..

Skrevet

Jeg synes Porsgrunn-serviset med nisser er det fineste, får sånne koselige Alf Prøysen-assosiasjoner. Litt retro. 

Anonymkode: 08975...551

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes Porsgrunn-serviset med nisser er det fineste, får sånne koselige Alf Prøysen-assosiasjoner. Litt retro. 

Anonymkode: 08975...551

helt enig, syns det nisseserviset er så koselig. syns de fleste andre nye juleserviser er glorete.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...