AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Hei 😊 Jeg er gravid i uke 31, første barn. Er det noen som har opplevd å plutselig få helt ekstreme smerter på venstre side lysk som varer i rundt 15 sekunder så er alle smertene borte? Kan føles som noen river av noe i lysken. Jeg skriker meg igjennom smertene og jeg er ikke kjent for å ha lav smerteterskel. jeg har lest om ligamentsmerter, men finner ikke helt de samme symptomene. helt sikkert ikke noe galt, men er så betryggende å høre om andre også har det slik. Anonymkode: b63a7...e13
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Opplevd et par ganger når jeg nyser. Trodde jeg skulle daue. Anonymkode: 13e62...690
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevd et par ganger når jeg nyser. Trodde jeg skulle daue. Anonymkode: 13e62...690 Hehe, unnskyld. Det er virkelig helt forferdelig. Men jeg merker det når jeg er helt rolig, våkner faktisk av det. Men er det slik at du må puste deg igjennom det. Sånn stråling i lysken eller som om noen drar/ryker i en sene eller noe? Og vet du om det er ligamentsmerter? Anonymkode: b63a7...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå