AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Vokser nesen hele livet?? Og hva med ørene? Jeg har stor nese og ører og jeg er bare 20 😩 Tenker på sånne bilder av eldre menn, de har ofte en veldig stor og rund nesetipp. Prøver se for meg de hadde så stor nese da de var yngere, men det tviler jeg på Anonymkode: 66fa9...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Nei https://www.flushinghospital.org/newsletter/truth-or-myth-our-nose-and-our-ears-never-stop-growing/ Anonymkode: 1d8a4...1b6
lemoncake Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Ja, det stemmer, men det er ikke mye. https://forskning.no/menneskekroppen-ore-og-horsel/store-orer-kompenserer-for-horselstap/847933  Endret 25. oktober 2020 av lemoncake
Chomsky89 Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 (endret) 9 minutter siden, lemoncake skrev: Ja, det stemmer og det gjelder oss alle! Myte ifølge veldig mange kilder. Forklaringen er at den virker større fordi lepper og kinn mister volum + at nesen sagger mer og mer med alderen. Derfor er den normalt store nesa plutselig nærme lepper som har blidt mindre. Da ser nesen større ut. Endret 25. oktober 2020 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Spørs hvor mye du lyver 😉 Anonymkode: 35f32...813 1
lemoncake Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 7 minutter siden, Chomsky89 skrev: Myte ifølge veldig mange kilder. Forklaringen er at den virker større fordi lepper og kinn mister volum + at nesen sagger mer og mer med alderen. Derfor er den normalt store nesa plutselig nærme lepper som har blidt mindre. Da ser nesen større ut. Noen mener det er en myte, men det finnes vel egentlig ingen dokumentasjon pÃ¥ om det er en myte eller ei. Leste du artikkelen jeg linket til? Det var en som startet et forskningsprosjekt og hans undersøkelser viser at ørene vokser. Mellom 16-18 Ã¥rs alder til 70 Ã¥r sÃ¥ vokste ørene ca 1 cm.Â
Chomsky89 Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 15 minutter siden, lemoncake skrev: Noen mener det er en myte, men det finnes vel egentlig ingen dokumentasjon pÃ¥ om det er en myte eller ei. Leste du artikkelen jeg linket til? Det var en som startet et forskningsprosjekt og hans undersøkelser viser at ørene vokser. Mellom 16-18 Ã¥rs alder til 70 Ã¥r sÃ¥ vokste ørene ca 1 cm Jeg sier jo ikke at noe angÃ¥ende nesen stemmer, men at mange hevder det er en myte at den blir større. Du "bekreftet" jo at nesa blir større.  SÃ¥ det var bare et svar til deg.Â
lemoncake Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, Chomsky89 skrev: Jeg sier jo ikke at noe angÃ¥ende nesen stemmer, men at mange hevder det er en myte at den blir større. Du "bekreftet" jo at nesa blir større.  SÃ¥ det var bare et svar til deg. Jeg var kanskje litt bestemt i mitt svar først. Jeg er en av dem som har fÃ¥tt lært i min oppvekst at nesen og ørene fortsetter Ã¥ vokse. Det har alltid blitt sagt det. Har aldri fÃ¥tt høre noe annet. At noen pÃ¥stÃ¥r det er en myte forstod jeg ifbm denne trÃ¥den.Â
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 6 timer siden, Chomsky89 skrev: Myte ifølge veldig mange kilder. Forklaringen er at den virker større fordi lepper og kinn mister volum + at nesen sagger mer og mer med alderen. Derfor er den normalt store nesa plutselig nærme lepper som har blidt mindre. Da ser nesen større ut. Sagger nesen mer med alderen? 🥵 betyr det at nesetippen faller?? ts Anonymkode: 66fa9...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sagger nesen mer med alderen? 🥵 betyr det at nesetippen faller?? ts Anonymkode: 66fa9...3a2 Min gjør det. Lengre nesetupp og den under, mellom neseborene. Var forventet ettersom jeg har sett bilder ah min mor som ung og ser henne ukentlig nå. Anonymkode: ba307...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå