AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Ja... min mann er av typen som syntes veldig mye er ekkelt og brekker seg svært lett. jeg vet han gruer seg til fødsel, så jeg lurte på om noen andre har hatt en slik mann å kan fortelle hvordan det gikk på fødsel? Eller ble din mann mindre «redd» når det nermet seg? han Hadde nok helst Ønsket å ikke bli med på fødsel,men han blir selvfølgelig med for min del. å dere trenger ikke å komme med noe hets, han er bare sånn og kan ikke noe for det. er ikke langt på vei så kan jo hende han får ett mer avslappende forhold etterhvert. Anonymkode: fa22e...dea
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Kan det være et alternativ å leie inn en doula eller noe istedet? Evt. ta med moren din (hvis dere har et nært forhold så det gir mening). Anonymkode: 094d3...791
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja... min mann er av typen som syntes veldig mye er ekkelt og brekker seg svært lett. jeg vet han gruer seg til fødsel, så jeg lurte på om noen andre har hatt en slik mann å kan fortelle hvordan det gikk på fødsel? Eller ble din mann mindre «redd» når det nermet seg? han Hadde nok helst Ønsket å ikke bli med på fødsel,men han blir selvfølgelig med for min del. å dere trenger ikke å komme med noe hets, han er bare sånn og kan ikke noe for det. er ikke langt på vei så kan jo hende han får ett mer avslappende forhold etterhvert. Anonymkode: fa22e...dea Sånn var samboeren min og, men han stilte opp og klarte seg kjempe fint. Anonymkode: bcdd1...5d9 1
Brunello Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Han behøver ikke å se at barnet kommer ut. Du trenger en som støtter deg, ikke en som sitter og følger med på hvordan barnet kommer ut. 12
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja... min mann er av typen som syntes veldig mye er ekkelt og brekker seg svært lett. jeg vet han gruer seg til fødsel, så jeg lurte på om noen andre har hatt en slik mann å kan fortelle hvordan det gikk på fødsel? Eller ble din mann mindre «redd» når det nermet seg? han Hadde nok helst Ønsket å ikke bli med på fødsel,men han blir selvfølgelig med for min del. å dere trenger ikke å komme med noe hets, han er bare sånn og kan ikke noe for det. er ikke langt på vei så kan jo hende han får ett mer avslappende forhold etterhvert. Anonymkode: fa22e...dea Ta han med til jm på neste kontroll. Kanskje dere kan ha en samtale om det til henne. Kunne hjulpet der, med mindre jordmora ikke viser forståelse da. Da hjelper det ikke så mye.. 2
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 7 minutter siden, Brunello skrev: Han behøver ikke å se at barnet kommer ut. Du trenger en som støtter deg, ikke en som sitter og følger med på hvordan barnet kommer ut. Ja. Ts han kan holde seg ved hodeenden og fokusere på å holde deg i hånden, gi deg vann osv 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 La han sitte med ryggen mot der det skjer ting. Fokuset på deg, fremfor baby og gørr. Anonymkode: 74d64...430 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Mannen svimer av under blodprøver og syns blod er skikkelig ekkelt. Jeg nevnte det i fødebrevet. At det kunne være greit at far hadde en stol tilgjengelig og ikke ble presset til å kutte navlestrengen dersom han skulle bli dårlig. Heldigvis ble det aldri et problem. Selv med bæsj, blod og misfarget fostervann ble han aldri dårlig. Han holdt seg oppe med hodeenden av sengen og hadde fokus på meg Anonymkode: 24628...083 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Mannen min holdt seg i hodeenden på senga og fokuserte på å støtte/hjelpe meg med jobben i stede for å stirre nedi der det foregikk 😄 Så det gikk helt fint, han så ingenting. Anonymkode: dd67c...0f2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 Takk for mange gode svar 😁 Anonymkode: fa22e...dea
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Det er som regel ikke gørr før forløsningen. Anonymkode: 4fdfa...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå