Arwen Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Fikk plutselig en dårlig følelse i ferien og mente at vi ikke hadde sendt noe takkekort til "Arne". Kunne heller ikke huske hva vi fikk av han, og jeg har pugget gavelista slik at jeg skal vite hva vi fikk hvis noen begynte å snakke om det. Når vi kommer hjem ser jeg at han ikke står på lista. Har snakket med min søster som var sjef for lista og som også kjenner "Arne" litt og hun kan heller ikke huske at han hadde noen gave med seg. Skal gå gjennom kortene i kveld og dobbeltsjekke, men hva hvis vi ikke finner noe kort fra han, hva gjør vi da? Gaven kan jo ha kommet bort, men han kan jo ha kommet uten også (han er litt typen) "Arne" holdt en veldig fin tale så vi kan jo eventuelt safe og sende et kort hvor det står takk for oppmerksomheten ved vårt bryllup, men føler det blir litt rart det også. :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Kjip situasjon............ Har ikke noe råd til deg dessverre.................
sixx Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 sende et kort hvor det står takk for oppmerksomheten ved vårt bryllupDet var det første som slo meg også.
Cupcake Skrevet 31. juli 2005 #4 Skrevet 31. juli 2005 "Arne" holdt en veldig fin tale så vi kan jo eventuelt safe og sende et kort hvor det står takk for oppmerksomheten ved vårt bryllup, men føler det blir litt rart det også. :klø: ← Det tror jeg at vi hadde gjort. For å være på den sikre siden.
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #5 Skrevet 31. juli 2005 Du er sikkert på at dere ikke har sendt takkekort tidligere? Da ville jeg gjort som du tenker - skrevet og takket for oppmerksomheten dere fikk. Da har du i hvertfall takket - og så finner dere kanskje ut av dette med gaven etterhvert...
Arwen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2005 Er helt sikker på at vi ikke har sendt takkekort tidligere, han står ikke på den lista jeg fulgte da jeg skrev. Får vel sende et med takk for oppmerksomheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå