AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg og kjæresten min hadde for ett par år tilbake en felles Snapchat konto. Han hadde også en ekstra egen en, oppdaget det tilfeldig for ett par år siden. I dag oppdaget jeg plutselig at begge kontoene er borte fra min venneliste. Dette bekymrer meg, da han før har brukt snap til å sende å motta seksuelle bilder fra andre damer. Har spurt han og han sier Snapchat sikkert har slettet dem da de ikke har vært i bruk på to år. Gjør Snapchat det? Sletter brukerkontoer som ikke brukes? Har googlet , men finner d ikke ut. Jeg lurer på om en av dere kunne vært så snille og søkt opp kontoene ? Vil bare forsikre meg om at han ikke har blokkert meg og tatt dem i bruk. Skikkelig teit av meg, men klarer ikke å få roen i meg. Anonymkode: d54ae...2f6
solmåneogstjerner Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Vet ikke om de sletter kontoer. Men du kan sende meg pm så kan jeg prøve å søke opp 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Vet ikke om de sletter kontoer. Men du kan sende meg pm så kan jeg prøve å søke opp Sender pm😊 Anonymkode: d54ae...2f6
Bernardette Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Veldig sært å ha felles Snapchat! Jeg ville aldri sendt noe til en venninne eller kompis hvis partneren brukte samme brukerkonto. 2
Gjest Bamse20 Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Kontoer kan bli slettet om det ikke har vært noe aktivitet på dem på mange år. Ikke ofte dette skjer, men det har skjedd. Skjedde med en annen konto jeg hadde. Jeg stoler på mannen din Dette har skjedd før og de sletter normalt veldig inaktive brukere
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 De sletter ikke, ble oppmerksom på en gammel konto fra 5 år tilbake som fortsatt var der🤷🏻♀️ sletta den selv nå men ja de sletter ikke. Ikke etter bare 2 år. Anonymkode: 90f88...2d7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 11 minutter siden, Bamse20 skrev: Kontoer kan bli slettet om det ikke har vært noe aktivitet på dem på mange år. Ikke ofte dette skjer, men det har skjedd. Skjedde med en annen konto jeg hadde. Jeg stoler på mannen din Dette har skjedd før og de sletter normalt veldig inaktive brukere Dette er det mest naive jeg har lest. Anonymkode: b4527...023
Gjest Bamse20 Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er det mest naive jeg har lest. Anonymkode: b4527...023 Tru det eller ei Men jeg gidder ikke og sitte her og krangle med noen som ikke har peiling
solmåneogstjerner Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg søkte opp kontoene for ts, og fant dem ikke. Så de er slettet, enten av typen selv eller av snapchat. 😊
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 7 timer siden, Bamse20 skrev: Kontoer kan bli slettet om det ikke har vært noe aktivitet på dem på mange år. Ikke ofte dette skjer, men det har skjedd. Skjedde med en annen konto jeg hadde. Jeg stoler på mannen din Dette har skjedd før og de sletter normalt veldig inaktive brukere Ja, jeg skal bli flinkere å stole på han jeg også😊 Anonymkode: d54ae...2f6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 7 timer siden, Bernardette skrev: Veldig sært å ha felles Snapchat! Jeg ville aldri sendt noe til en venninne eller kompis hvis partneren brukte samme brukerkonto. Hadde en ekstra felles konto vi brukte i forbindelse med en 🙈 trekant vi hadde noen år tilbake. Ikke så sært😁 Anonymkode: d54ae...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå