Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Hei folkens! Oki, her er greia...jeg begynte å utsette mensen min for en uke siden...alt gikk fint inntil fredag...da kom det litt blod med eggløsningen da jeg var på do. Tenkte det bare var en etterdønning, men er jo litt rart ettersom jeg ikke skal blå i det hele tatt...Vel, i dag skjedde det igjen, men denne gangen RENT blod. Er ikke hele poenget med å utsette mensen at den IKKE kommer???? Er litt frustrert her...har tatt den gule pillen hver dag som jeg har blitt fortalt(Trionetta)...Startet jo forrige lørdag bare, så det har ikke gått noe lang tid heller... Noen som vet hvorfor? Takker for svar
Tusseline Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Noen opplever at mensen kommer selv om den er utsatt. Hva med å kontakte legen?
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 31. juli 2005 #3 Skrevet 31. juli 2005 Takker for svar, men etter hva jeg har lest her inne i ettertid så virker det som om det er normalt at det kan komme litt småblødninger. Det viktigste er at jeg får utsatt den slik at jeg begynner på nytt brett til syden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå