AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Hvorfor eller hvorfor ikke? Jeg er så usikker på om jeg tørr å bytte, vet ikke egentlig om det er fordi jeg trives så godt med friheten og kollegaene elle rom jeg bare er redd for endringer. Trivdes jo på de tidligere arbeidsplassene også, og ser uansett ikke for meg at jeg blir på nåværende sted ut karieren, det er 30 år til det😅 Anonymkode: bf651...09d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg bytta en gang jobb fra en butikk til en annen på grunn av høyere stillingsprosent. Angret som søren de første dagene, fordi jeg ble satt til drittoppgaver og sjefen virket sur og streng. Tok ikke lang tid før jeg ble varm i trøya og ting gikk seg til. Da trivdes jeg like godt der. Alltid skummelt å bytte jobb, og man vil nok lengte tilbake til det kjente den første perioden, men tviler på at du vil angre på det når du har vært der et halvt års tid. Anonymkode: 71b3a...6bc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg har angret, ja. Det viste seg at det ble lovet gull og grønne skoger. Det sosiale miljøet var overhodet ikke godt. Sjefen viste seg å være en som kjefter, slenger dritt, personangrep, er hissig og eksploderer.. det toppet seg da jeg ble gravid, og han reagerte med en times utskjelling med masse helt usaklige personangrep (blant annet at jeg oppførte meg "feil" i lunsjen.. altså hallo..). Heldigvis lett å få seg ny jobb.. I tillegg var arbeidet helt håpløst, er forferdelig system, bare rot og kaos. Anonymkode: 6888c...55b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå