AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Når det gjelder menn. Han vil vite hva alle jeg har datet heter. Dette har ikke jeg interesse av å snakke om. Jeg har null interesse av å snakke med samboeren min om menn jeg har datet tidligere, syntes det er ganske så turn off å snakke om. Hva skal han med den informasjonen? Jeg har jo selv null interesse av å høre om damer før meg. Hva som har vært før meg er jo totalt irrelevant, men han sitter og maser og maser. Anonymkode: c26aa...f89 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg tror nesten at jeg hadde spurt han om han syntes det var opphissende å høre om. Noen menn synes det. Anonymkode: 05329...955 15
Gjest theTitanic Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder menn. Han vil vite hva alle jeg har datet heter. Dette har ikke jeg interesse av å snakke om. Jeg har null interesse av å snakke med samboeren min om menn jeg har datet tidligere, syntes det er ganske så turn off å snakke om. Hva skal han med den informasjonen? Jeg har jo selv null interesse av å høre om damer før meg. Hva som har vært før meg er jo totalt irrelevant, men han sitter og maser og maser. Anonymkode: c26aa...f89 Det er et svært dårlig tegn og sannsynligvis har han et sjalusi problem han mer eller mindre har klart å skjule for deg til nå. En sunn mann ser ikke dating historikken din som noe interessant eller som et sted å lete etter potensielle rivaler.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nesten at jeg hadde spurt han om han syntes det var opphissende å høre om. Noen menn synes det. Anonymkode: 05329...955 Han syntes ikke det er opphissende, han er sjalu. Ts Anonymkode: c26aa...f89 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Han virker veldig usikker på seg selv og kontrollerende. Hva skal han med disse opplysningene? Forteller du om a, b og c så vil han nok vite mer også. Detaljer som kan brukes mot deg, når hans usikkerhet rir som verst. Du kan dele, men trenger ikke å dele alt. Fortid er fortid, det er vel nå som er viktig. Anonymkode: 285e7...616 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 It's a trap! Jeg var samboer med en slik fyr da jeg var ung. Han brukte det jeg hadde fortalt mot meg senere. Han ble mer og mer sjalu, kontrollerende og emosjonelt manipulerende. Så kom ord som 'løs, hore' osv, til tross for at jeg ikke hadde hatt noe særlig til sexliv før jeg traff ham. Jeg kasta ham ut, så ble jeg stalka i noen måneder før han endelig ga seg. Jeg vet ikke hvordan samboeren din vil reagere i det lange løp på at du ikke forteller noe. Kanskje han lar det gå. Kanskje han blir mer og mer obsessed og begynner å snoke for å finne ut av det selv. Uansett, at han maser sånn er et dårlig tegn, og du bør være mer obs på annen mistenkelig oppførsel fremover. Anonymkode: a90a0...96c 30
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Hvis det er hemmelig så er det sikkert sykt mange. Hvis ikke hadde det ikke vært noe stress Anonymkode: f28d2...9e3 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis det er hemmelig så er det sikkert sykt mange. Hvis ikke hadde det ikke vært noe stress Anonymkode: f28d2...9e3 Tull. Anonymkode: 74df1...e02 22
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje han bare vil bli bedre kjent med deg. F.eks. om en person har hatt 600 forskjellige sexpartnere på et år, sier jo det ganske mye om denne som person Anonymkode: 4539f...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han syntes ikke det er opphissende, han er sjalu. Ts Anonymkode: c26aa...f89 Hva skjer om du slår til med noen ordentlige røverhistorier? Som er så opplagt full av tøys at du ler hjertelig når du kommer til poenget? Altså at du datet en mangemillionær som tok deg med på landturer med Lamborghinien sin og så fant dere et bortgjemt sted ved et vann hvor dere hygget dere og han fikk deg til å komme 3 ganger. Senere på dagen serverte han deg champagne da du badet i boblebadet hans, eller kanskje dere badet i champagne til og med og han ga deg full kroppsmassasje etterpå. Dessverre ble det slutt men det var fordi han innså at han egentlig ville avslutte det materialistiske livet og heller samle plast på heltid på en stillehavsøy. Du ønsket han selvfølgelig alt godt, men hadde ikke anledning til å melde deg ut av samfunnet selv. Når det er så viktig for han å få noe å tygge på så synes jeg du skal gi han det. Eventuelt vise han en gang for alle at du ikke tar kvalene hans seriøst. Anonymkode: 05329...955 16
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje han bare vil bli bedre kjent med deg. F.eks. om en person har hatt 600 forskjellige sexpartnere på et år, sier jo det ganske mye om denne som person Anonymkode: 4539f...d1f Hva med å vente med å bli sammen til man vet om den andre har hatt 600 partnere? Det er ikke spesielt vanskelig å finne ut. Anonymkode: 05329...955 3
Gjest O.G. Skrevet 25. oktober 2020 #13 Skrevet 25. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder menn. Han vil vite hva alle jeg har datet heter. Dette har ikke jeg interesse av å snakke om. Jeg har null interesse av å snakke med samboeren min om menn jeg har datet tidligere, syntes det er ganske så turn off å snakke om. Hva skal han med den informasjonen? Jeg har jo selv null interesse av å høre om damer før meg. Hva som har vært før meg er jo totalt irrelevant, men han sitter og maser og maser. Anonymkode: c26aa...f89 Han leter etter noe å ha på deg. Ikke fortelle ham noe.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #14 Skrevet 25. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om du slår til med noen ordentlige røverhistorier? Som er så opplagt full av tøys at du ler hjertelig når du kommer til poenget? Altså at du datet en mangemillionær som tok deg med på landturer med Lamborghinien sin og så fant dere et bortgjemt sted ved et vann hvor dere hygget dere og han fikk deg til å komme 3 ganger. Senere på dagen serverte han deg champagne da du badet i boblebadet hans, eller kanskje dere badet i champagne til og med og han ga deg full kroppsmassasje etterpå. Dessverre ble det slutt men det var fordi han innså at han egentlig ville avslutte det materialistiske livet og heller samle plast på heltid på en stillehavsøy. Du ønsket han selvfølgelig alt godt, men hadde ikke anledning til å melde deg ut av samfunnet selv. Når det er så viktig for han å få noe å tygge på så synes jeg du skal gi han det. Eventuelt vise han en gang for alle at du ikke tar kvalene hans seriøst. Anonymkode: 05329...955 Hvorfor er det opplagt tøys? Tror du ikke vi kvinner opplever sånt? Anonymkode: 645ae...852 1
Romilo Skrevet 25. oktober 2020 #15 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg tror at han lider av... http://www.retroactivejealousycrusher.com/retroactive-jealousy-ocd/ 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #16 Skrevet 25. oktober 2020 Høres ut som min ex. Han skulle vite om alle mine ekser, om de var bedre enn han i sengen, om han var den beste osv.. Han brukte alt jeg hadde sagt mot meg etter bruddet med han .Alt jeg i fortrolighet hadde sagt til han, kom ut etter bruddet. Hold munn og si at det er et tilbakelagt kapittel og du ønsker ikke å snakke om det. punktum! Anonymkode: acc36...f53 6
Gjest Niek79 Skrevet 25. oktober 2020 #17 Skrevet 25. oktober 2020 Høres ut som at du har litt å fortelle om også når du ikke vil snakke om det. Tipper han har begynt å skjønne tegningen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #18 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, Niek79 said: Høres ut som at du har litt å fortelle om også når du ikke vil snakke om det. Tipper han har begynt å skjønne tegningen. Hvorfor antar du det? Anonymkode: 74df1...e02 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #19 Skrevet 25. oktober 2020 1 hour ago, theTitanic said: Det er et svært dårlig tegn og sannsynligvis har han et sjalusi problem han mer eller mindre har klart å skjule for deg til nå. En sunn mann ser ikke dating historikken din som noe interessant eller som et sted å lete etter potensielle rivaler. Men merkelig fyr som "mater" sin egen sjalusi ved å grave og spørre. Problemet til mange er at de får vite for mye om ex'er, ikke for lite. Anonymkode: 223f6...ce2 4
Gjest Bamse20 Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 Da sier du enkelt å greit at du ikke vil snakke om det, fortsetter han så gir du han to valg. 1. Fortsett å være med deg for den du er nå 2. Avslutte forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå