Gå til innhold

Hvordan skal dere feire Halloween i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det rolig dag hjemme uten feiring, skal barna feire med venner eller blir det klassefest? 

Anonymkode: 48eb9...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå av alt lys, legge meg på soverommet og se tv. Håpe ingen ringrr på. Håper d blir knask og knep forbud fra regjeringen!! Halloween er bare tull.,..

Anonymkode: c561d...6f6

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Aldri feiret, så feirer ikke i år heller. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Vi feirer ikke ondskap. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er klar over at dette er "Barn og familie", men jeg skal i alle fall bort til kjæresten, har med noe godteri, og vi skal se en eller annen film som vi velger der og da. Ingen i min omgangskrets har planer om å feire i år med tanke på situasjonen vi er i.

Jeg håper virkelig at foreldre med barn heller organiserer en feiring for kun familie hjemme enn klassefest eller "smittesikker" knask eller knep med venner. Ingen har vondt av å droppe en tradisjonell halloweenfeiring ett år, det går fint an å finne på noe alternativ opplegg hjemme, og med tanke på at det vil komme enda strengere tiltak til uken så går dette bare en vei. 

Anonymkode: 9ff87...d9f

• Liker 4
Skrevet

17 åringen skal på fest, 13 åringen skal se skrekkfilm hos en venninne med jentegjengen og 8 åringen skal ha alle guttene i klassen (de er bare 5stk) på pizza, film og halloween-aktiviteter her hjemme.

Samboer er fra USA og her hos oss har vi alltid hatt tradisjon med å feire Halloween skikkelig. I år går vi ikke knask eller knep men gjør det beste ut av det😊

Anonymkode: 85038...eb1

• Liker 2
Skrevet

De skal feire på skolen med klassen sin 

Anonymkode: 79e57...7aa

Skrevet

Vi skal være hjemme, game og kanskje se en skummel film. 😄 

Kjenner ikke til noen jeg som skal ut å gå dette året. Enten er de hjemme som oss eller så blir det fest med klassen/familien.

Vi har en travel helg så akkurat Halloween kan få gå stille forbi oss dette året. 

Skrevet

Når det gjelder Halloween så er jeg i ekstase over at jeg ikke har barn, så jeg slipper å bli tvunget med på det tullet der. Her jeg bor nå så er det heldigvis ikke tradisjon for Halloween, så det er aldri noen som ringer på, men tidligere så pleide jeg alltid å slå av lyset. Om noen våget å ringe på så knekte jeg bare et egg i godteposen deres, så gjorde de ikke den tabben igjen. Ett år så hadde jeg vært i Asia noen uker tidligere, så da hadde jeg kjøpt med meg litt friterte krypdyr i løsvekt, som jeg ga til de som trosset Lyset, men det begynner dessverre å bli noen år siden, så dagens barn har ikke hørt historiene.

Anonymkode: 14479...75e

• Liker 1
Skrevet

Eldste skal feire hjemme hos venninne med kostyme, skummel film og godteri og yngste skal ha en venninne her hjemme og feire på samme måte. Ingen av de skal gå knask eller knep i år. 

Anonymkode: 6ffec...8f6

Skrevet

Barna får ha et par venner på besøk. De skal spise taco og godteri og se skummel film. :) 

Skrevet

Feirer ikke Halloween, er glad ungene er så store at det ikke er noe mer mas om dette. 

Anonymkode: a39cd...236

• Liker 1
Skrevet

En av ungene skal til en venninne, kle seg ut og se film. 
den andre ungen skal ha fire venner på besøk. De skal ha skummel workshop (lage lyslykter) og så blir det vel noe godteri.

Skrevet

Vi måtte fordele feiringen over fredag og lørdag i år, for ikke å blande barnas kohorter.Så vi har gjort det slik:

- eldstemann har fest med kompiser fredag til lørdag,

- nesteldste har sine venner på fest lørdag kveld,

- nestyngste feirer hos venninner, 

- og yngste feire hos en kompis.

Vi skal ikke gå knaske eller knep, men holder oss hjemme.  

Anonymkode: 0eda8...43e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slå av alt lys, legge meg på soverommet og se tv. Håpe ingen ringrr på. Håper d blir knask og knep forbud fra regjeringen!! Halloween er bare tull.,..

Anonymkode: c561d...6f6

Tips: Vipp ned ringeklokke-sikringen. Det gjør jeg. Slukker også utelyset.  (Har barn som legger seg tidlig og ønsker ikke at noen ringer på om kvelden.)

Anonymkode: 9965d...5bb

Skrevet

Her så pynter vi som vanlig så er barnet hjemme med en kompis og spiser godteri. Kommer det noen på døren så skal jeg ha en skål stående og ta godteriet med en stor serveringsskje. 

Anonymkode: 95283...286

Skrevet

13-åringen skal se grøsser ( en snill en) med en venninne

12-åringen fest med hele klassen (liten klasse)

4-åringen skal spise godteri hjemme, utkledd som et gresskar. Ringe på hos besteforeldre med bøtta si. 

Anonymkode: 05e33...68d

Skrevet

Det blir ingen feiring. Vi voksne pleier ikke å feire uansett, og tenåringen skal visst sitte på rommet og spise godteri har vi fått beskjed om.

Skrevet

Kjempefest på Bøler.

Tror det kommer ca 300 stk, blir bra party 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, lsklars skrev:

Kjempefest på Bøler.

Tror det kommer ca 300 stk, blir bra party 

Kommer 🤡

Anonymkode: 1fa27...5e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...