Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om dattera eller sønnen din hadde våknet opp som en baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om dattera eller sønnen din hadde blitt forvandlet til en baby?

Anonymkode: cdd53...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo en baby.

Anonymkode: b4711...0ad

Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot å kose med baby-versjonen av 10 åringen en siste gang ❤️ Men hadde jo ikke akkurat blitt glad om han våknet som baby en morgen 🤣 Hadde jo vært forferdelig for han selv å starte alt på nytt mens de rundt ham fortsatte som før 🤣

Anonymkode: 65c2a...a47

• Liker 2
Skrevet

Du mener mentalt? Tilbakegang på utvikling kan tyde på omsorgssvikt eller autisme

Anonymkode: e6d90...d69

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du reagert om dattera eller sønnen din hadde blitt forvandlet til en baby?

Da hadde jeg grått lenge og høylytt, for jeg har ikke overskudd og helse til å ta meg av en baby nå.

Anonymkode: 2140a...75a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo en baby.

Anonymkode: b4711...0ad

Da trenger du ikke å svare...

• Liker 2
Skrevet

Nja, jeg hadde jo blitt livredd. Men hvis jeg av en eller annen grunn visste at det var naturlig og ufarlig, hadde det vært koselig å hilse på babyversjonen av datteren igjen. Hvis det var sånn at nå hadde vi "rykket tilbake til start" og hun skulle være baby en gang til, hadde det vært greit det. Men jeg ville helst hatt tilsvarende antall år som vi gikk tilbake lagt til på min levetid, for jeg har lyst til å se mest mulig av hvordan det går med henne opp gjennom livet. 

Anonymkode: fb9e9...a9e

Skrevet

Hadde lagt meg inn. Frivillig. 

Anonymkode: 842c4...ed2

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok banna en del også tatt fatt på oppgaven. Det er en grunn til at jeg ikke vil ha flere barn. Årene kommer så sinnsykt godt med. De vokser opp og blir selvstendige flotte individer som man ikke trenger å fotfølge med verken blikk eller skritt. Det er jo fantastisk at de vokser opp!

Anonymkode: fbaf1...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...