AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Er tilbake i jobb etter en lengre periode som sykemeldt, er fast ansatt i staten, har hatt enkeltstående dager hvor jeg ikke kunne benytte meg av egenmelding pga at jeg ikke har jobbet inn nok dager. I dag er barnet mitt sykt og det ser ut til at han må være hjemme fra barnehagen i morgen. Har jeg rett på omsorgsdager selv om jeg ikke har rett på egenmelding? Anonymkode: dce66...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg rett på omsorgsdager selv om jeg ikke har rett på egenmelding? Ja Anonymkode: 36259...2a0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg tror også det. Jeg fikk i alle fall sykt barn-dager som nytilsatt, selv om jeg ikke fikk egenmeldingsdager. Anonymkode: d963e...eec
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Dine egne sykedager/sykemelding henger ikke sammen med sykt barn dager, så ja du har rett på omsorgspenger. Anonymkode: 322f1...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå