AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Kanskje en rar observasjon, og kanskje er det bare no jeg tenker over i nattens timer, men : Jeg ser overalt at folk gratulerer når man er gravid ( selvfølgelig!) og når man har nyfødt og baby så vil alle se bilde og folk folk deler og "alle" er gira på dette her. Men når man har barn er man kjedelig og ingen andre bryr seg. Hvor går grensen? Hva er alderen på barnet? Er det 2 år det ikke er en kul nyhet lenger? 1 år? 4 år? Eller er jeg bare super overtrøtt?😂 Anonymkode: 2aa99...353
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Når barnet er 2 uker kanskje? Idk Anonymkode: 0a35e...cae 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Haha, morsomt spørsmål, har ikke noe svar på det, men er nok mest følbart om du får barn tidlig (før 25-27). Anonymkode: ec1d2...b9b 2
Gjest Lille Potet Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Nei, si det. Jeg fikk aldri barn selv, så det kan være derfor jeg har interesse av å høre om andres unger😊 Endret 25. oktober 2020 av Lille Potet
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Haha, morsomt spørsmål, har ikke noe svar på det, men er nok mest følbart om du får barn tidlig (før 25-27). Anonymkode: ec1d2...b9b Kan være noe i dette. Jeg fikk barn i midten av 30-årene, og opplever ikke at noen tenker det er dumt at jeg har barn. Det antas nærmest at alle har barn. Anonymkode: 4fc1e...ae9 4
Gjest Lama_Drama Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Graviditet og baby er stas, unger over nyfødstadiet er bare kjedelig. Merkelig det der.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, Lama_Drama skrev: Graviditet og baby er stas, unger over nyfødstadiet er bare kjedelig. Merkelig det der. Veldig. Det er da de går til småbarnsfasen det blir gøy. Når de begynner å bli litt selvstendige og finner på ting selv. Anonymkode: df3d4...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Kommer an på ungen. Hvis de har glimt i øyet og er litt sosialt anlagt så er de en glede for de fleste alltid 😍 Anonymkode: a4fe9...1d5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, Lama_Drama skrev: Graviditet og baby er stas, unger over nyfødstadiet er bare kjedelig. Merkelig det der. Det er da ikke merkelig? En baby har nyhetens interesse, man kan holde den, evt legge den fra seg i en vogn og trille en tur mens man skravler med venninner etc. Større barn roter og bråker og avbryter etc. Jeg gidder aldri å møte venninner med småbarn hvis ikke mitt eget barn også er med, men kunne fint dratt og hilst på en nyfødt baby. Anonymkode: a53f1...880 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 Hmm, jeg vet ikke. Jeg er ikke interessert i hverken graviditet, babyer eller unger så😂 Anonymkode: 29b86...9d6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Ingenting å gratulere for vi er allerede mange nok. https://www.worldometers.info/world-population/ Anonymkode: 0ebdd...068 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke merkelig? En baby har nyhetens interesse, man kan holde den, evt legge den fra seg i en vogn og trille en tur mens man skravler med venninner etc. Større barn roter og bråker og avbryter etc. Jeg gidder aldri å møte venninner med småbarn hvis ikke mitt eget barn også er med, men kunne fint dratt og hilst på en nyfødt baby. Anonymkode: a53f1...880 Haha, kjenner meg igjen. Å dra til venninner med barn tilstede når man ikke har med barn er kjedelig. Da bruker jeg heller egentiden alene. Å dra til en liten baby er noe annet:) Anonymkode: b4ce8...10d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #13 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å gratulere for vi er allerede mange nok. https://www.worldometers.info/world-population/ Anonymkode: 0ebdd...068 Er så lei av disse svara her... Hvorfor tilbringe tid under «graviditet» eller «barn og familie» hvis alt dere skal nevne er at verden er overbefolket? Anonymkode: 5be77...8c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå