Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har mottatt feil produkt fra LF, skal sende mail men vet ikke helt hvordan jeg skal" legge frem saken...." noen som kan hjelpe meg? kan jo ikke akkuratt be dem sende nytt vel...?
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Har du mailen du mottok som bekreftelse? Der står det jo hva du har bestilt. Bruk den som utgangspunkt, og så forklarer du at du mottok feil vare i forhold til bestillingen. Mest sannsynlig sender de deg ny vare uten at du må returnere den andre (hvis det ikke er noe veldig dyrt, da).
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 takk for svar! skal jeg bare gi dem beskjed å se hva de er villig til å gjøre vidre? eller skal jeg spørre hva som skjer vidre?
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 takk for svar! skal jeg bare gi dem beskjed å se hva de er villig til å gjøre vidre? eller skal jeg spørre hva som skjer vidre? ← Du trenger bare se hva som skjer videre. Stort sett er de kjemperaske på respons. Skulle ønske alle vanlige butikker var sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå