Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Emma J
Skrevet

Hei!

Jeg har 3 ganger før bestilt fra Strawberrynet,men jeg har bare bestilt rens, masker,maskara og lipgloss derfra. Jeg lurer på om det er trygt å bestille produkter som lett kan knuses-som parfyme, pudder, neglelakk osv? Pakker de det godt nok inn og hva gjør jeg i såfall om jeg får en pakke med en parfyme i tuden biter? Har dere noen gang opplevd at noen av deres produkter gikk i stykker??

Jeg er jo ganske fristet til å bestille for mange av tingene er jo så grådig dyre i Norge,men vet ikke heeelt om jeg tar sjansen... :forvirret:

Mvh Emma :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

At varen kommer fram i den tilstand den skal, er avsenders ansvar. Jeg har ikke bestilt så mye fra Strawberrynet, men har opplevd et par ganger av de titalls gangene jeg har bestilt fra Lookfantastic at en vare har vært ødelagt. Har da sendt dem en mail med beskjed om skaden og mottatt ny i posten prompte. Uten å måtte sende den ødelagte i retur.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg har bestilt blant annet parfyme og pudder fra SN, og det har gått fint. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har lest enkelte innlegg her fra folk som f.eks. har fått pudder og øyenskygge i tusen biter, men vil tro du får ny vare om det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...