Gå til innhold

Gravid uke 40 - hørte akkurat et høyt «knepp» fra magen - noen opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som et «smatt» eller slags «knepp». 

Anonymkode: dd1fc...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp hørte det da vannet gikk

• Liker 5
Skrevet

Jeg også hørte det da vannet gikk, så følg litt med om det plutselig blir vått eller du lekker litt og litt. 

Anonymkode: 6656f...906

• Liker 1
Skrevet

Hørte også det samme når vannet gikk. Lå på sofaen og hørte det. Sto opp, og tenkte at det var på tide å dra på sykehuset. Kledde på meg og gikk ut, da gikk vannet 

• Liker 3
Skrevet

Knepp hørte jeg når vannet gikk. Jeg hørte to og det er to hinner. Når jeg sa til jordmor at jeg hørte to knepp så var hun ikke i tvil på at det var vannavgang. Men dersom du ikke har hatt noe vannlekkasje enda kan det være den ene av hinnene :) spennende

• Liker 2
Skrevet

Takk:) hørte kun det kneppet og har ikke reist meg enda🙈 tør jeg det da?! 

Skrevet

Hørte det da vannet gikk, begge gangene jeg var gravid.

Anonymkode: 63693...9a7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk:) hørte kun det kneppet og har ikke reist meg enda🙈 tør jeg det da?! 

Jaaa😅 

• Liker 8
Skrevet

Fikk kneppet og første rie samtidig. Og vannet gikk. 

Anonymkode: b8de8...259

• Liker 1
Skrevet

Åååå!!! Lykke til 😁😁😁

Anonymkode: 51d9a...430

• Liker 4
Skrevet

Oi, lykke til 🤩👏👏🥰🙏

Anonymkode: 22ec7...171

• Liker 2
Skrevet

Takk dere ❤️ 

Enda ikke reist meg🙈 ligger på siden i sengen! Ingen tegn til hverken rier eller vann i liggende posisjon.

Hvor fort gikk vannet deres etter kneppet da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk dere ❤️ 

Enda ikke reist meg🙈 ligger på siden i sengen! Ingen tegn til hverken rier eller vann i liggende posisjon.

Jeg var ikke sikker på om det var utflod eller vannet først. Jeg bare lakk. 

Anonymkode: b8de8...259

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk dere ❤️ 

Jeg skatt slik av kneppet og følte at noe var galt så jeg spratt opp av sofaen og da rant det ned mellom beina mine, klarte akkurat å komme meg bort fra både sofa og gulvteppet 😅 om det hadde gått like fort liggende vet jeg altså ikke 🤷‍♀️ blir spennende når du reiser deg da! 

• Liker 1
Skrevet

Hørte kneppet mens jeg sto opp fra senga. Gikk på do, og etter det piplet det ut i små stråler. Ikke veldig mye..  så gikk noen minutter fra kneppet. 

• Liker 1
Skrevet

Ja! Det var merkelig. Mitt vann gikk ikke, så aner kkke hva det var. Men et rungende klart knepp var det

Anonymkode: 485dc...d13

• Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg sovnet i går, skjedde ingenting mer annet enn at jeg har fått murringer nedover rumpa/halebeinet. Da jeg tisset i stad tørket jeg meg og reiste meg. Da jeg stod rant det litt urin (?) nedover lårene, traff leggene også. Ble litt forfjamset da det ikke pleier å skje. Vasket meg og la meg igjen nå. Har ikke kommet mer, så da har jeg vel bare blitt litt «slapp» der nede pga graviditeten kanskje🙈 murringene er der, så får vi se utover, men foreløpig ingenting mer :( litt skuffende, hadde håpet det skulle skje noe i natt pga «kneppet». 

Skal opppdatere om det skjer noe mer:)

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg sovnet i går, skjedde ingenting mer annet enn at jeg har fått murringer nedover rumpa/halebeinet. Da jeg tisset i stad tørket jeg meg og reiste meg. Da jeg stod rant det litt urin (?) nedover lårene, traff leggene også. Ble litt forfjamset da det ikke pleier å skje. Vasket meg og la meg igjen nå. Har ikke kommet mer, så da har jeg vel bare blitt litt «slapp» der nede pga graviditeten kanskje🙈 murringene er der, så får vi se utover, men foreløpig ingenting mer :( litt skuffende, hadde håpet det skulle skje noe i natt pga «kneppet». 

Skal opppdatere om det skjer noe mer:)

Er du sikker på at det var urin og ikke fostervann? Synes det er litt merkelig at du antar at du plutselig har begynt å få urinlekkasje etter å ha hørt det klassiske «kneppet» som oftest betyr hinnesprengning og deretter få væske rennende fra underlivet og nedover leggene🤷🏻‍♀️

Anonymkode: e3f33...1c9

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det var urin og ikke fostervann? Synes det er litt merkelig at du antar at du plutselig har begynt å få urinlekkasje etter å ha hørt det klassiske «kneppet» som oftest betyr hinnesprengning og deretter få væske rennende fra underlivet og nedover leggene🤷🏻‍♀️

Anonymkode: e3f33...1c9

Enig, jeg ville ringt føden og bedt om en sjekk for å være sikker i det minste, høres jo ut som det kan være vannet som er gått og da skal du ikke gå mange dagene før fødsel pga infeksjonsfare :) kan selvsagt være urin, det skjer dessverre 😅 men greit å være på den sikre siden 😊 lykke til! 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...