AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat som et «smatt» eller slags «knepp». Anonymkode: dd1fc...d13
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg også hørte det da vannet gikk, så følg litt med om det plutselig blir vått eller du lekker litt og litt. Anonymkode: 6656f...906 1
Anquor Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Hørte også det samme når vannet gikk. Lå på sofaen og hørte det. Sto opp, og tenkte at det var på tide å dra på sykehuset. Kledde på meg og gikk ut, da gikk vannet 3
ARima Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Knepp hørte jeg når vannet gikk. Jeg hørte to og det er to hinner. Når jeg sa til jordmor at jeg hørte to knepp så var hun ikke i tvil på at det var vannavgang. Men dersom du ikke har hatt noe vannlekkasje enda kan det være den ene av hinnene spennende 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Takk:) hørte kun det kneppet og har ikke reist meg enda🙈 tør jeg det da?! Anonymkode: dd1fc...d13
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Hørte det da vannet gikk, begge gangene jeg var gravid. Anonymkode: 63693...9a7 1
ARima Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk:) hørte kun det kneppet og har ikke reist meg enda🙈 tør jeg det da?! Anonymkode: dd1fc...d13 Jaaa😅 8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Skrevet 24. oktober 2020 Fikk kneppet og første rie samtidig. Og vannet gikk. Anonymkode: b8de8...259 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #10 Skrevet 24. oktober 2020 Åååå!!! Lykke til 😁😁😁 Anonymkode: 51d9a...430 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #11 Skrevet 24. oktober 2020 Oi, lykke til 🤩👏👏🥰🙏 Anonymkode: 22ec7...171 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #12 Skrevet 24. oktober 2020 Takk dere ❤️ Enda ikke reist meg🙈 ligger på siden i sengen! Ingen tegn til hverken rier eller vann i liggende posisjon. Hvor fort gikk vannet deres etter kneppet da? Anonymkode: dd1fc...d13
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #13 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk dere ❤️ Enda ikke reist meg🙈 ligger på siden i sengen! Ingen tegn til hverken rier eller vann i liggende posisjon. Hvor fort gikk vannet deres etter kneppet da? Anonymkode: dd1fc...d13 Jeg var ikke sikker på om det var utflod eller vannet først. Jeg bare lakk. Anonymkode: b8de8...259 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #14 Skrevet 24. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk dere ❤️ Enda ikke reist meg🙈 ligger på siden i sengen! Ingen tegn til hverken rier eller vann i liggende posisjon. Hvor fort gikk vannet deres etter kneppet da? Anonymkode: dd1fc...d13 Jeg skatt slik av kneppet og følte at noe var galt så jeg spratt opp av sofaen og da rant det ned mellom beina mine, klarte akkurat å komme meg bort fra både sofa og gulvteppet 😅 om det hadde gått like fort liggende vet jeg altså ikke 🤷♀️ blir spennende når du reiser deg da! Anonymkode: 6656f...906 1
fjær Skrevet 24. oktober 2020 #15 Skrevet 24. oktober 2020 Hørte kneppet mens jeg sto opp fra senga. Gikk på do, og etter det piplet det ut i små stråler. Ikke veldig mye.. så gikk noen minutter fra kneppet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #16 Skrevet 24. oktober 2020 Ja! Det var merkelig. Mitt vann gikk ikke, så aner kkke hva det var. Men et rungende klart knepp var det Anonymkode: 485dc...d13 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #18 Skrevet 25. oktober 2020 TS her. Jeg sovnet i går, skjedde ingenting mer annet enn at jeg har fått murringer nedover rumpa/halebeinet. Da jeg tisset i stad tørket jeg meg og reiste meg. Da jeg stod rant det litt urin (?) nedover lårene, traff leggene også. Ble litt forfjamset da det ikke pleier å skje. Vasket meg og la meg igjen nå. Har ikke kommet mer, så da har jeg vel bare blitt litt «slapp» der nede pga graviditeten kanskje🙈 murringene er der, så får vi se utover, men foreløpig ingenting mer litt skuffende, hadde håpet det skulle skje noe i natt pga «kneppet». Skal opppdatere om det skjer noe mer:) Anonymkode: dd1fc...d13 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #19 Skrevet 25. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg sovnet i går, skjedde ingenting mer annet enn at jeg har fått murringer nedover rumpa/halebeinet. Da jeg tisset i stad tørket jeg meg og reiste meg. Da jeg stod rant det litt urin (?) nedover lårene, traff leggene også. Ble litt forfjamset da det ikke pleier å skje. Vasket meg og la meg igjen nå. Har ikke kommet mer, så da har jeg vel bare blitt litt «slapp» der nede pga graviditeten kanskje🙈 murringene er der, så får vi se utover, men foreløpig ingenting mer litt skuffende, hadde håpet det skulle skje noe i natt pga «kneppet». Skal opppdatere om det skjer noe mer:) Anonymkode: dd1fc...d13 Er du sikker på at det var urin og ikke fostervann? Synes det er litt merkelig at du antar at du plutselig har begynt å få urinlekkasje etter å ha hørt det klassiske «kneppet» som oftest betyr hinnesprengning og deretter få væske rennende fra underlivet og nedover leggene🤷🏻♀️ Anonymkode: e3f33...1c9 32
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det var urin og ikke fostervann? Synes det er litt merkelig at du antar at du plutselig har begynt å få urinlekkasje etter å ha hørt det klassiske «kneppet» som oftest betyr hinnesprengning og deretter få væske rennende fra underlivet og nedover leggene🤷🏻♀️ Anonymkode: e3f33...1c9 Enig, jeg ville ringt føden og bedt om en sjekk for å være sikker i det minste, høres jo ut som det kan være vannet som er gått og da skal du ikke gå mange dagene før fødsel pga infeksjonsfare kan selvsagt være urin, det skjer dessverre 😅 men greit å være på den sikre siden 😊 lykke til! Anonymkode: 6656f...906 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå