Gå til innhold

Er det vanlig at kjæresten omtrent aldri vil tilbringe en hel dag sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten to år og han er 45 år. Vi møtes 2-3 ganger i uka. Jeg pleier å komme til han rundt 7 på kvelden og på ukedagene er det jo logisk at vi skal jobbe, men i helgene vil han gjerne gjøre noe annet innen klokka er 12-14 dagen etter med mindre vi har helt spesielle planer. og noe annet kan være alt fra rydding til hobbyer eller slappe av.
unntak er ferier hvor vi er lenger sammen. 

Er det vanlig for en mann å være slik? 
Har det noe med hvor interessert han er?

Anonymkode: 6b55a...fb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er han som person?

Min mann er svært rolig og trives ekstremt godt hjemme, i eget selskap. Hadde det vært opp til han kunne vi sittet inne sammen i dagesvis. 
Jeg personlig er rake motsetningen. Jeg har behov for å komme meg ut, bevege på meg kjenne at jeg lever litt. Ikke bare ligge på sofaen. Ofte blir det slik at jeg sier vi kan møtes litt utpå dagen i helgene, kun fordi jeg skal få trene/gå en tur eller gå på cafe med ei venninne- før jeg drar til han og "blir liggende". Hadde han vært mer aktiv av person og interessert i å gjøre andre ting, kunne jeg glatt vært sammen med han flere døgn på rad. 

Anonymkode: 0f749...b85

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er han som person?

Min mann er svært rolig og trives ekstremt godt hjemme, i eget selskap. Hadde det vært opp til han kunne vi sittet inne sammen i dagesvis. 
Jeg personlig er rake motsetningen. Jeg har behov for å komme meg ut, bevege på meg kjenne at jeg lever litt. Ikke bare ligge på sofaen. Ofte blir det slik at jeg sier vi kan møtes litt utpå dagen i helgene, kun fordi jeg skal få trene/gå en tur eller gå på cafe med ei venninne- før jeg drar til han og "blir liggende". Hadde han vært mer aktiv av person og interessert i å gjøre andre ting, kunne jeg glatt vært sammen med han flere døgn på rad. 

Anonymkode: 0f749...b85

Han er ganske aktiv og liker å gjøre ting. Slapper han av på sofaen sover han som regel (slapper ikke av med mindre han er veldig trøtt). Men jeg også liker å gjøre ting, men stort sett er det jeg som kommer med forslag til ting å gjøre utenom å se en film/spille noe/lage en rett som er de eneste forslagene han kommer med sammen. I helgene har vi sex og sover lenge med mindre vi/en av oss skal noe. Så kan vi gå og spise frokost/lunsj. Og da vil han noe annet når klokka er 12-14. 

Anonymkode: 6b55a...fb5

Skrevet

Han høyest ut som min kjærest (over 40 han også). Vi har barn på hver vår kant, jeg 100% og han 50%. Full fres midt i uka med jobb og barn på treninger og trening selv på oss begge så møtes 1-2 kvelder Max midt i uka. På helg så er vi kun sammen fra sen ettermiddag til etter frokost.. er han her drar han hjem/trener etc. jeg er mer sosial og besøker venninner, shopping trening osv. Tror vi knapt har vært sammen ei hel helg fra morgen til kveld på de 6 årene. 
vi er mer sammen jul, påske og ferier. 
Jeg savner å være mer sammen egentlig men kunna aldri hatt en som var med hele tiden heller. Tror ikke det er noe «galt» fordi han er sånn. Høres iallefall likt ut med oss også. 

Anonymkode: 2392c...895

Skrevet

Det hadde ikke fungert for meg, men folk er ulike. Så lenge det fungerer for dere, så er alt vel! 

• Liker 3
Skrevet

Er litt likt her. Jeg savner litt de lange helgene med eksen. Men han her er jo som han er. Bruker mye tid på trening, hvile og evt jobbe i helger. Jeg savner å reise bort sammen men det skjer ikke med Corona ihvertfall. 

Iblant kan vi tilbringe 1/2 til 3/4 dag sammen og tom sove sammen flere netter på rad. Da har vi det fint og jeg blir mer forelska i ham. Skulle gjerne ha funnet på flere ting sammen, tror egentlig jeg må trene opp formen min så vi kan dra på fjellturer sammen. 

Anonymkode: 57efb...e7f

Skrevet

Vi ses nesten hver dag. Er sammen en kveld i helgen. Sover aldri hos hverandre det savner jeg.

Anonymkode: 8597a...172

Skrevet

Trenger ikke ha noe med det å gjøre. Jeg er sånn og jeg er kvinne - samboer og vi har det kjempefint sammen. Men jeg trenger litt alenetid hver dag, eller avveksling faktisk også når vi er på ferie. Da stikker jeg meg litt unna, gjerne på café og leser/stirrer ut i lufta i en stund. Er vi hjemme, kan jeg smette inn i et annet rom eller går ut. Og sånn har det vært hele tiden. :) Og så synes jeg det er så hyggelig å se ham igjen etterpå!, da kan man fortelle litt av hva som har skjedd, hva man har lest, e.l.

Anonymkode: ac2a0...10c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...