AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Min kollega tar ikke hintet om at jeg ikke er interessert. Jobben krever tett samarbeid. Vi er begge gift. Han vet at jeg er gift. Dette er ubehagelig. Jeg vil ikke involvere sjefen, men må han ha det inn med teskje?! Setter pris på tips Anonymkode: e24a5...2f7
Lillemorbare Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Si at du ikke er interessert? Jeg forstår ikke problemet. 8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 3 minutter siden, Lillemorbare skrev: Si at du ikke er interessert? Jeg forstår ikke problemet. At jeg ikke har noe konkret å ta han på. For mye til å være tilfeldig, for lite til å ha noe å «ta han for» TS Anonymkode: e24a5...2f7 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg ikke har noe konkret å ta han på. For mye til å være tilfeldig, for lite til å ha noe å «ta han for» TS Anonymkode: e24a5...2f7 I feel you sister. Anonymkode: 77336...89b 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg ikke har noe konkret å ta han på. For mye til å være tilfeldig, for lite til å ha noe å «ta han for» TS Anonymkode: e24a5...2f7 For mye hva da? Jeg skjønner ikke helt hva du mener...? Anonymkode: b6064...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Menn, generelt sett, tar ikke hint. Du må si det helt tydelig. Anonymkode: a2b3a...478 9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 Er i akkurat samme situasjon, bare at jeg har samboer og han er gift. Som ny-ansatt var jeg ute etter gode relasjoner til kolleger... Han er ute etter noe mer! aner ikke hvordan jeg skal håndtere situasjonen.. Anonymkode: 9e6c4...1cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For mye hva da? Jeg skjønner ikke helt hva du mener...? Anonymkode: b6064...a4e Oppmerksomhet. Varme blikk, sukk, komplimenter. Gjentatte forsøk på kontakt utenom jobb. Han tar også mye på meg(ikke på «seksuelle» steder). Anonymkode: e24a5...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #10 Skrevet 24. oktober 2020 Da ber du sjefen om avstand. Forstår ikke at folk kan ta så lett på slike ting. Tenk på de andre halvdelene her.. kan ikke være noe gøy med en slik mann/kone Anonymkode: 3c1c1...902 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #11 Skrevet 24. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min kollega tar ikke hintet om at jeg ikke er interessert. Jobben krever tett samarbeid. Vi er begge gift. Han vet at jeg er gift. Dette er ubehagelig. Jeg vil ikke involvere sjefen, men må han ha det inn med teskje?! Setter pris på tips Anonymkode: e24a5...2f7 Ha en periode hvor du stæsjer ned, lite sminke og usexy klær. Ikke øyekontakt, beina i kryss og se lite interessert ut. Vær bevisst kroppsspråk. Vær så lite hyggelig og imøtekommende som du kan uten at det blir utrivelig. Hvis han hinter slik at du kan spør hva det er, så svar at du overhodet ikke er interessert i ham. Si at du elsker din mann. Anonymkode: 6f96f...e64
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #12 Skrevet 24. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke øyekontakt, beina i kryss og se lite interessert ut. Vær bevisst kroppsspråk Også kalt "hard to get".. Tipper det kan gjøre han mer intens Nei hi, du må bli mer direkte. Jeg ville tatt opp det med berøring med han selv. Si at du ikke er så glad i berøring fra folk du ikke kjenner godt. Si at det ikke er noe personlig. Hvis han etter dette ikke slutter, så må du involvere sjefen. Husk at hans flørting også kan gjenspeile seg dårlig på deg.. Selv om det er urettferdig, kan du også bli stemplet som uprofesjonell. Anonymkode: 40d16...b7e 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #13 Skrevet 24. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha en periode hvor du stæsjer ned, lite sminke og usexy klær. Ikke øyekontakt, beina i kryss og se lite interessert ut. Vær bevisst kroppsspråk. Vær så lite hyggelig og imøtekommende som du kan uten at det blir utrivelig. Hvis han hinter slik at du kan spør hva det er, så svar at du overhodet ikke er interessert i ham. Si at du elsker din mann. Anonymkode: 6f96f...e64 Nei. Bare NEI. Ingen skal da måtte begynne å kle seg eller sminke seg annerledes for å slippe uønsket oppmerksomhet. Noe så dumt er det lenge siden jeg har lest. Beklager. TS. Prøv å se om du kan si ifra hvis han gjør noe du ikke synes er OK. Det er helt greit selv om han ikke går over streken. I verste fall er det også greit å gå til sjefen. Lykke til Anonymkode: a5426...e2c 15
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #14 Skrevet 24. oktober 2020 Be ham rett ut om å holde avstand. Så kan du velge selv om du er tøff nok til å si direkte at du synes han er ubehagelig, eller du kan skylde på corona 😉 Anonymkode: a5fd3...059 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #15 Skrevet 24. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha en periode hvor du stæsjer ned, lite sminke og usexy klær. Ikke øyekontakt, beina i kryss og se lite interessert ut. Vær bevisst kroppsspråk. Vær så lite hyggelig og imøtekommende som du kan uten at det blir utrivelig. Hvis han hinter slik at du kan spør hva det er, så svar at du overhodet ikke er interessert i ham. Si at du elsker din mann. Anonymkode: 6f96f...e64 Oi, må hun gjøre seg mindre tiltrekkende for å unngå at han prøver seg? Nei, dummeste jeg har hørt. Du må si ifra tydelig. Skjønner problemet med at du ikke kan "ta han" på noe spesifikk. Tar han på seg, selv områder som ikke er seksuelt, vri deg unna og si "jeg liker ikke å bli tatt på". Han vil nok prøve å le det unna, men hold på ditt. Vær profesjonell, og gjør/sier han noe som kan tolkes som flørt, si "prøver du å flørte? Er ikke du gift? Uansett, det kan du ta en annen plass, for jeg er ikke interessert". Si det med seriøst ansikt. Prøver han å le det vekk, si "ok" og begynn å prat om prosjektet dere samarbeider om. Slike menn satser på at om de er vage nok, så kan de ikke bli "tatt" for noe. Du må snu det mot ham. Vær tydelig, bestemt og seriøs, også snu fokuset til jobben. Anonymkode: 1e90a...a11 12
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #16 Skrevet 24. oktober 2020 Takk! Jeg bruker så og si ikke sminke og har en jobb der vi går i nøytrale klær, så tenker uansett ikke at dette har vært utslagsgivende. Anonymkode: e24a5...2f7 1
Gjest Alterego666 Skrevet 25. oktober 2020 #17 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg snakker mye om kjæresten min på jobb og alt det fine vi gjør sammen. Når lunchsamtalen kommer inn på utroskap legger jeg stor vekt på at jeg synes at forhold på arbeidsplassen kan være en stor belastning på hele arbeidsmiljøet.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #18 Skrevet 25. oktober 2020 Kan ikke du spørre hver morgen: har du hatt det en fin kveld med kona di i kveld? Så svarer han:"ja, nja" etc, da avbryter du nesten ham og forteller hvor fint dere hadde det i kveld, at du har så fin og omtenksom mann, at han stilte opp med middag og kveldsmat, og at dere kosa dere max... så skjønner han til slutt at han har null sjanse. Anonymkode: 0938e...509 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #19 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg snakker mye om kjæresten min på jobb og alt det fine vi gjør sammen. Når lunchsamtalen kommer inn på utroskap legger jeg stor vekt på at jeg synes at forhold på arbeidsplassen kan være en stor belastning på hele arbeidsmiljøet. Hehe, fin den! Nå vet vi jo ikke hvordan TS og mannen egentlig oppfatter dette, noen tror ting som ikke er tilfellet. Mange tolker ting feil, så en oppklarende samtale på tomannshånd kan løse mye. Ikke rundt å lur på ting, snakk. Nå er jeg godt voksen, så lært meg å skille jobb og privat. Dette er utrolig viktig, så når du har det slik bør du aldri delta på noe utenfor jobb med kollegaer. Selv isolerer jeg jobben 100%, når jeg er ute av døra er den ferdig. Beste jeg har lært meg i livet, hvordan man forholder seg til ting. Aldri bruk tid på jobb utenfor jobben! Anonymkode: 893c1...332 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 Da slutter du med å hinte, og sier det som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå