Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Hvordan har du lyst til å bli når du blir gammel? Selv vil jeg bli en jålete dame. Klærne mine skal matche, og jeg skal alltid gå med øredobber og dufte chanel 05. Jeg skal røyke som en svamp, og drikke drinker etter middag hver dag. Jeg skal bo i en liten leilighet og ha en liten katt. Jeg skal dessuten ha en mann som jeg kan danse tango med om kveldene. I hylla skal jeg ha et skrin ala-skattekiste med masse gamle smykker og dill-dall. Der skal barnebarna mine få velge seg en ting hver gang de er på besøk. Sukk, det blir tider.
Arkana Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 Jeg skal være en aktiv og frisk dame. En morsom bestemor som barnebarna elsker. Jeg tar dem med på tur, de overnatter hos meg og vi koser oss, spiller spill og tuller. Mannen min og jeg lever et godt liv i huset vårt med stor hage som vi liker å stelle med, og så har vi minst 3-4 katter. Vi har god økonomi slik at vi kan reise mye og kose oss.
Gjest Leya Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 Jeg skal bli en søt gammel dame som koker kakao og baker boller til barnebarna. det som er mest realistisk er vel at jeg blir ei sur gammel kjeftekjerring som henger ut vinduet og kjefter på ungene som spiller ball mot garasjedøra mi. Der den snertne nye motorsykkelen min står
Gjest skindeep Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 Jeg vil ha langt hvitt hår, som jeg skal sitte å børste framfor speilet mitt om morgenen i min hvite nattkjole. Jeg skal gå i den nattkjolen hele dagen, helt til jeg skal dø. da skal jeg ut på en stor eng og danse, danse , danse hele natten mens fullmånen lyser og fuglene sover! Så når jeg endelig skal falle til ro og legge meg ned i det duggvåte gresset, mens føttene mine er røde av at de er våt og kald, skal jeg sovne stille inn.Og når sola står opp og varmer på mitt kinn, skal fuglene kvitre og fortelle de som finner meg, at alt er helt i orden! Akk.....
cosmo Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg skal kjøpe med en kakekokebok, og lage stilige namme kaker...kanskje litt mer avanserte kaker etterhvert også også håper jeg at jeg vil gå på aerobic(for eldre)...håper jeg fortsatt vil elske rocke rundt(må jo kompansere for all kakespisingen ) ber sikkert til en del te/kake-partyer? =) som den te-elskeren jeg er...og sosialisering selfølgelig fortsette å spille piano til den gråe stæren tar knekken notelesingen.. ..også kommer jeg kanskje til å ha en liten hageflekk jeg kan stelle i. Endret 30. juli 2005 av cosmo
Fauna Skrevet 1. august 2005 #7 Skrevet 1. august 2005 Skal flytte ned til sydligere strøk, langt borte fra turistene. Drikke mye rødvin, male og lese. Skal leve av å selge bildene mine. Vil bare ta alt som det kommer og ha en ny mann hver mnd
Morea Skrevet 1. august 2005 #8 Skrevet 1. august 2005 Jeg skal være sprek og aktiv, ha mange venner og forhåpentligvis barnebarn som jeg kan skjemme bort litt. Deler av året skal jeg sitte ved strandkanten i en liten landsby i Hellas og drikke Ouzo og Retsina og spise oliven og blekksprut. Når jeg er i Norge skal jeg gå i fjellet og sykle. Jeg skal lese masse og fortsatt være samfunnsengasjert. Jeg skal begynne å male igjen. Håper jeg kan være det.
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2005 #9 Skrevet 1. august 2005 Når jeg blir gammel skal har jeg ambisjoner om å være en ressurs for barn/barnebarn! En som har tid og lyst til å avlaste, ordne istand hyggelige juleselskaper osv. Har også ambisjoner om å bli en eldre dame som tar fag på universitetet, bare for gøy!
Gjest seroxata Skrevet 1. august 2005 #10 Skrevet 1. august 2005 jeg vil bli ei rølpete gammel dame med kånelatter! Og så skal jeg kjøre motorsykkel, og hoppe i fallskjerm hver måned, og ha fullt av katter i huset, og minst to hester på gårdstunet, samt masse ender! Og så skal jeg ha en snill gubbe!!
Kafka Skrevet 1. august 2005 #11 Skrevet 1. august 2005 (endret) for et fantastisk spørsmål! Gøy å lese svarene :-D Hm. Jeg håper først og fremst jeg er relativt frisk og rask. Ellers håper jeg vennene mine er i nærheten, og at jeg har en park innen rekkevidde og / eller ennå bedre >> havet, kun få skritt unna! Der har jeg lyst til å sitte med henne samt gode venner på sene kvelder. Eller alene. Stjernekikkert er et must, og det samme er deilig hjemmelaget niste :icon_smile: En hund ville kansje ikke være dumt? Men den må ha muligheten til å gå mye fri. Og det må være himmel. Uendelige mengder med himmel. Blå, grå, sort, hvit, gul, rød... Så er det sikkert hyggelig med barnebarn som tar en med tilbake til den gang da, og minner en på hvordan det var å være liten. Ellers ville det være fint å få reise til eventyrlige steder, med masse gammel historikk, arkitektur og kunst. Jeg vil ha tid. Tid til venner, tid til henne, tid til parker, til havet, kveldene, stjernene, hunden. Tid til å reise, og tid til å bruke timesvis - dagesvis, på å perfeksjonere et måltid ment for gjester kl: 20:00 Og jeg vil være som jeg ønsker å være nå, bare flinkere til å være akkurat slik, og eldre. Endret 1. august 2005 av Kafka
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #12 Skrevet 3. august 2005 Jeg vil ha langt hår, skrive bøker, bo i et flott murhus eller sveitservilla litt landlig. Der koser jeg meg å luke i den altfor store hagen min, drikker te og rødvin dagen lang. Kan godt bo alene, men tror jeg må ha en hund, en spaniel jeg ikke husker hva heter, men den er sort og passe stor.
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. august 2005 #13 Skrevet 3. august 2005 Omtrent som i dag, bare eldre. Jeg ønsker å dø i en bilulykke på 90-årsdagen min, og mange vikl bli overrasket når det komme frem at årsaken til ulykken var at jeg mistet kontroll over bilen akkurat idet konas perfekt utførte blowjob (uten gebiss) medførte at orgasmen kom settende.
Gjest porselen Skrevet 4. august 2005 #14 Skrevet 4. august 2005 Jeg har tenkt å bli sånn som gjesten som innledet tråden, bortsett fra at jeg ikke skal dufte Chanel 05 og så skal jeg gå jevnlig til sånne alternative buler for å få kontakt med mitt spirituelle jeg........ og så skal jeg ta med barnebarna når jeg skal danse tango........ En sånn frisk og freidig dame som snakker rett ut om alt mulig til mine barns store forargelse og hvis de vil ha meg på gamlehjem så skal jeg rømme med hjelp av en kjekk mann som jeg kommer til å bruke opp pensjonen min på... Det er viktig å planlegge alderdommen!
^me^ Skrevet 5. august 2005 #15 Skrevet 5. august 2005 Jeg skal være en aktiv og frisk dame. En morsom bestemor som barnebarna elsker. Jeg tar dem med på tur, de overnatter hos meg og vi koser oss, spiller spill og tuller. Mannen min og jeg lever et godt liv i huset vårt med stor hage som vi liker å stelle med, og så har vi minst 3-4 katter. Vi har god økonomi slik at vi kan reise mye og kose oss. ← jeg skal bli lik arkana!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #16 Skrevet 7. august 2005 Jeg skal bo i Roma, eller kanskje bare litt utenfor og jeg skal ha scooter. Hvis jeg bor i eget lite hus skal jeg mange katter så jeg blir kjent som "kattedamen" eller "catarra"... eller om jeg blir boende inne ibyen skal jeg hver dag besøke Forum Romanum og mate kattene der.. Så et program om denne kattekolonien på Discovery eller Animal Planet, og følte straks at jeg hørte til akkurat der. Så skal jeg male små akvareller fra rundt omkring i byen og selge til turister. Forhåpentligvis får jeg forholdsvis ofte besøk av barn, barnebarn og venner som jeg kan lage god mat til og kose meg sammen med.... og jeg skal drikke vin til lunsj og middag hver dag...
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2005 #17 Skrevet 7. august 2005 Jeg vil skjemme bort barna mine med hjemmelaget mat, ta med barnebarna på kino og låne dem så ofte jeg får... Som en annen skrev, så håper også jeg at jeg blir den som baker boller og lager kakao til dem, at jeg kan lære dem å strikke (bør vel lære meg det skikkelig innen den tid) ta de med på svømmehallen og McFedon etterpå... Ellers så blir jeg vel mer forfenglig enn jeg er i dag, og håper at jeg rocker like mye når jeg vasker da, som jeg gjør i dag. Håper også at jeg kan være mye i Spania, drikke god vin og kose meg med min elskede. Tror jaggu meg at jeg vil kjøpe meg en rosa moped med ditto hjelm, og suse rundt i byen Med matchende klær selvsagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå