AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg ser det er flere som ikke liker det, og jeg fatter ikke hvorfor! Gir jo en utrolig god room scent i boligen. Levende lys er både koselig og om de dufter godt i tillegg så er det en bonus. Jeg virkelig HATER sånne fake lys mange har nå. Min favoritt er denne: https://lyko.com/no/ecoya/ecoya-cc-mini-reed-diffuser-coconutelde Anonymkode: b79e0...c38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 24. oktober 2020 #2 Del Skrevet 24. oktober 2020 Du fatter ikke hvorfor vi ikke liker de samme duftene? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Leo Skrevet 24. oktober 2020 Populært innlegg #3 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg tenker at de er helt normale De fleste duftlys etc. får boligen til å stinke gammel parfyme og gir en kvelende fornemmelse. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2020 #4 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg tenker ingenting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Del Skrevet 24. oktober 2020 Det er vel de samme som misliker sterk parfymelukt. Jeg blir kvalm og svimmel av duftlys. Dessuten gir levende lys dårlig innemiljø. Hos venner med mye duftlys må jeg passe på å sitte nært vindu som gir frisk luft. Anonymkode: c92dc...5ce 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg digger duftlys og ting som lukter godt men mange duftlys o.l gir meg en umiddelbar helt skjærende hodepine, så ja, jeg kan ikke "elske" de Anonymkode: 2e81f...e1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Del Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, Chomsky89 skrev: Du fatter ikke hvorfor vi ikke liker de samme duftene? Nei jeg fatter ikke hvorfor det finnes folk som hater duftlys og duftpinner. Leste en annen tråd, husker ikke hvilken, der flere skrev at levende lys var fandens verk og duftpinner var kreftfremkallende og var ikke måte på. De hadde vel ikke vært til salgs om de var dødelige for folk? Har lest at papegøyer ikke tåler duftlys noe særlig, så da må jeg bare unngå å skaffe meg det Anonymkode: b79e0...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 24. oktober 2020 #8 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg blir kvalm av duftlys. Grusom varm og påtrengende lukt. Men jeg liker ikke parfymelykt på mennesker heller da- og bruker aldri parfyme selv. Ikke tøymykner heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Del Skrevet 24. oktober 2020 W H O C A R E S ? Anonymkode: 6e4cf...986 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #10 Del Skrevet 24. oktober 2020 Er selv veldig glad i duftlys, men skjønner at ikke alle liker det. Opplever derimot ofte her inne at de som ikke liker det kan være veldig aggressive i tonen "jeg får migrene/allergi av det og haater duftlys og parfyme!" og at de må gå inn på alle tråder som omhandler det for å si det. Anonymkode: c5325...3a2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. oktober 2020 #11 Del Skrevet 24. oktober 2020 Tenker ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #12 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg tenker de er fornuftige folk. Ordet ‘koselig’ er så sinnsykt brukt opp at jeg får makk av hele ordet. Det og ordet ‘reflektere’ 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 5b3fa...ad4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #13 Del Skrevet 24. oktober 2020 Tenker de er .... PSYKOPATER! Anonymkode: 966fd...778 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #14 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg får en dundrende hodepine av den lukta! Anonymkode: 1b831...07b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #15 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg får hodepine, og blir kvalm. Så jeg liker ikke duftlys. Hva tenker TS om det? Anonymkode: d4c88...beb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 24. oktober 2020 #16 Del Skrevet 24. oktober 2020 Selv sitter jeg nå i båten alene med jasmine duftlys, hvitvin og chill musikk. det overdøver dieselvarmer 4 kw og andre maritime lukter. Enhver sexy kvinne er velkommen med andre duftlys, røkelse eller whatever bare det ikke lukter kokt torsk. Jeg tolererer det meste. Det er stort sett kvinner som syter av alt de ikke tåler. De er så opptatte av å kjenne etter at de fremstår som ganske nevrotiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #17 Del Skrevet 24. oktober 2020 De som ikke «tåler» duftlys er de samme folka som har innbildt glutenallergi. Eller laktoseintoleranse etter egendiagnostisering. Anonymkode: 4f755...630 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #18 Del Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De som ikke «tåler» duftlys er de samme folka som har innbildt glutenallergi. Eller laktoseintoleranse etter egendiagnostisering. Anonymkode: 4f755...630 Enig! Samme folka som har innbilt «parfymeallergi». Det finnes faktisk ikke noen allergifremkallende stoffer i parfyme lengre etter EU regler ble innført for noen år tilbake. At man har «sart» nese er ikke det samme som at man er allergisk 😋 Anonymkode: 66e9f...a6e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #19 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg tenker mer om de som foretrekker at huset, klærne og de selv lukter doparfyme og som synes det er helt greit å plage omgivelsene sine med det. Anonymkode: 63b9a...189 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #20 Del Skrevet 24. oktober 2020 At de er allergisk eller det blir for mye lukt Anonymkode: e5a5c...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå