AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Del Skrevet 24. oktober 2020 Den fikk slakt i norske aviser og det er en del scener som er litt klisjè, men jeg liker den jeg Spennende. Er basert på en bok av Camilla Läckberg, mener jeg å ha lest. Anonymkode: 56751...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Del Skrevet 27. oktober 2020 Er på episode 2, liker den godt. Lett krimunderholdning Anonymkode: e8e52...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. oktober 2020 #3 Del Skrevet 29. oktober 2020 Liker krim og såpe var jeg avhengig av i min ungdom 😅 Så ettersom dette kalles for såpekrim så var det midt i blinken! Veldig enkel og lett underholdning (har sett to episoder). Har lest alle bøkene til Läckberg! ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axillea Skrevet 29. oktober 2020 #4 Del Skrevet 29. oktober 2020 Begynte å se på den igår, og har allerede sett alle 3 episodene som ligger ute. Jeg digger den, men er generelt veldig glad i krim. Kanskje litt klisjè, men jaja. Det er bra underholdning 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Del Skrevet 15. august 2023 Veldig typisk verden vi lever i. Jeg har to settinger i denne som har skjedd meg. Bli forelsket i min venninnes eks OG skilsmisse. Anonymkode: 5f912...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 15. august 2023 #6 Del Skrevet 15. august 2023 Synes den var lett underholdende. Litt mye klisje. Har stoppet midt i sesong 2, men blir nok å se den ferdig en dag jeg ikke orker lete etter noe bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. august 2023 #7 Del Skrevet 15. august 2023 Den er LETT underholdene, dette er den serien jeg har satt på når jeg kjenner at jeg kommer til å sovne litt på sofaen for det gjør overhodet ingenting om man går glipp av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Del Skrevet 17. august 2023 Oser av lavt budsjett dessverre. Blir flau hver gang de er inne på den "vikingkaféen".. noe så nitrist og jalla 😬 Anonymkode: 4fd00...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #9 Del Skrevet 17. august 2023 Mezzosoprena skrev (På 15.8.2023 den 22.50): Den er LETT underholdene, dette er den serien jeg har satt på når jeg kjenner at jeg kommer til å sovne litt på sofaen for det gjør overhodet ingenting om man går glipp av litt. Det tok meg lang tid å komme igjennom episodene. For meg er den LETT irriterende. Billige greier. 👎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Del Skrevet 17. august 2023 Digger den, venter på at neste sesong kommer Anonymkode: 2e746...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Oser av lavt budsjett dessverre. Blir flau hver gang de er inne på den "vikingkaféen".. noe så nitrist og jalla 😬 Anonymkode: 4fd00...073 Sjarmen med det da. Alt trenger ikke koste så. Anonymkode: 5f912...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. august 2023 #12 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det tok meg lang tid å komme igjennom episodene. For meg er den LETT irriterende. Billige greier. 👎 Apropos irriterende: Har du tenkt over de utrolig knirkete stemmene til noen av damene i serien?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #13 Del Skrevet 17. august 2023 Ja, men hele serien knirker i sammenføyningene og jeg kommer ikke til å se om det kommer en sesong til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #14 Del Skrevet 18. august 2023 Har sett alle sesongene på Viaplay Ikke så imponert over handlingen men den er ok som enkel TV-underholdning mens man samtidig gjør andre ting på laptopen. Anonymkode: 8c90a...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 18. august 2023 #15 Del Skrevet 18. august 2023 Mezzosoprena skrev (På 17.8.2023 den 11.37): Apropos irriterende: Har du tenkt over de utrolig knirkete stemmene til noen av damene i serien?? Jeg irriterer meg heller over hvor mye de skal skjule ting. Si det fra byrjan, så er så mye reddet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå