AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Først av alt må jeg forklare hvorfor jeg blir usikker, for i utgangspunktet ville jeg ikke brydd meg om eksen. Vi har vært sammen i halvannet år. For et år siden fant jeg ut at han hadde en veldig flørtet tone med en kollega og en vennine av seg. Veldig seksuell tone, komplimenter, flørting.. For å gjøre historien kort så hopper jeg bare over hele diskusjon og hvorfor jeg fortsatte med han. Men jeg er usikker på om han er til å stole på. Har tatt han i løgn om andre ting flere ganger (økonomi) og jeg er blitt veldig usikker på om å lyve faller seg veldig naturlig for han. Han har sagt han ikke flørter sånn lenger. For et par uker/få måneder, husker ikke nøyaktig så snakket vi litt om hans forrige forhold. Han sa han ikke hadde hørt fra henne siden i starten av forholdet vårt. Jeg har aldri følt meg særlig usikker eller truet av eksen hans, men da vi nettopp var blitt sammen drev hun og ringte han og ville snakke hver gang ting var vanskelig mellom henne og nye typen, og hun spurte rett ut om å ha sex igjen fordi hun savnet sexen med kjæresten min. Jeg stolte på han den gangen, men etter at jeg fikk høre om hvordan han har holdt på sammen med spesielt kollegaen sin så føler jeg meg mer truet. I kveld er jeg ihvertfall hos en venninne og vi snakket om kjæresten min og min usikkerhet. Etter litt om og men så var vi inne og så på hvem han følger på Instagram, og da er eksen plutselig lagt til.. Jeg kjenner at jeg holder på å bare slå opp nå fordi jeg føler at forholdet er så fucket uansett når tilliten er så tynn.. Jeg er skikkelig lei meg for jeg har vært så glad i han og vil så gjerne at dette skal fungere, men jeg skjønner jo at det ikke gjør det.. Er det tåpelig av meg å reagere på at hun plutselig har blitt lagt til? Han fikk instragram for bare noen uker siden så han har søkt henne opp der nylig.. Anonymkode: 44a65...724 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 For min del er løgn og tillitsbrudd nok til at jeg hadde slått opp. Mulig jeg er farget av utroskap og løgner i mitt forrige forhold, men jeg kommer til å ha nulltoleranse for det i neste forhold også. Jeg er mye mer verdt enn at jeg kaster bort tiden min på løgnere. Det er nok du også. Anonymkode: 7f660...ba8 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Vi har kranglet om det samme her også. Prøv å ikke bry deg og tenk at det er deg han er sammen med. Men ja jeg forstår tvilen din. Enten lyger han og det blir slutt. Hvis ikke så ødelegger usikkerheten din forholdet. Faen ikke lett... Anonymkode: 8710e...501 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Først av alt må jeg forklare hvorfor jeg blir usikker, for i utgangspunktet ville jeg ikke brydd meg om eksen. Vi har vært sammen i halvannet år. For et år siden fant jeg ut at han hadde en veldig flørtet tone med en kollega og en vennine av seg. Veldig seksuell tone, komplimenter, flørting.. For å gjøre historien kort så hopper jeg bare over hele diskusjon og hvorfor jeg fortsatte med han. Men jeg er usikker på om han er til å stole på. Har tatt han i løgn om andre ting flere ganger (økonomi) og jeg er blitt veldig usikker på om å lyve faller seg veldig naturlig for han. Han har sagt han ikke flørter sånn lenger. For et par uker/få måneder, husker ikke nøyaktig så snakket vi litt om hans forrige forhold. Han sa han ikke hadde hørt fra henne siden i starten av forholdet vårt. Jeg har aldri følt meg særlig usikker eller truet av eksen hans, men da vi nettopp var blitt sammen drev hun og ringte han og ville snakke hver gang ting var vanskelig mellom henne og nye typen, og hun spurte rett ut om å ha sex igjen fordi hun savnet sexen med kjæresten min. Jeg stolte på han den gangen, men etter at jeg fikk høre om hvordan han har holdt på sammen med spesielt kollegaen sin så føler jeg meg mer truet. I kveld er jeg ihvertfall hos en venninne og vi snakket om kjæresten min og min usikkerhet. Etter litt om og men så var vi inne og så på hvem han følger på Instagram, og da er eksen plutselig lagt til.. Jeg kjenner at jeg holder på å bare slå opp nå fordi jeg føler at forholdet er så fucket uansett når tilliten er så tynn.. Jeg er skikkelig lei meg for jeg har vært så glad i han og vil så gjerne at dette skal fungere, men jeg skjønner jo at det ikke gjør det.. Er det tåpelig av meg å reagere på at hun plutselig har blitt lagt til? Han fikk instragram for bare noen uker siden så han har søkt henne opp der nylig.. Anonymkode: 44a65...724 Ditch ham. Lol, du kan finne bedre enn det der. Hadde kjæresten min lagt til eksen sin på Instagram, så kan med hånda på hjertet si at han aldri hadde sett trynet mitt igjen. Du er alt for snill Anonymkode: ad554...ee2 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg hadde snakket med han om at slike småting skader tilliten litt og litt og at det gjør at du ikke føler deg trygg på han. Si også at hvis det fortsetter den veien så ser du ikke noen fremtid med han fordi du trenger å føle at han ønsker å trygge deg, ikke gjøre deg usikker med å flørte og følge med på eksen på insta. Hvillen mann synes det er viktigere enn at kjæresten skal ha det bra.? Anonymkode: 292ee...f3e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå