Gå til innhold

Han sa han har brukt min dildo, ljuger han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten sa han brukte dildoen min og han ikke fikk vasket den ren og at det var litt flaut. At han har brukt dildo på seg selv har jeg ikke problemer med, men er det sannsynlig? Kan han han ha brukt den på noen andre og nå må ljuge siden han vet jeg eventuelt ville lagt merke til det? 
Han liker at jeg leker der bak når jeg masturberer han, og er nysgjerrig på anal lek, men er det ikke litt fysisk vanskelig å få den inn? 
Da jeg spurte sa han at han satt på den (den har sånn sugefunksjon).

Hva tror folket her? 

Anonymkode: f5c7b...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han har lånt dildoen din, ikke rukket å vaske den, og sagt det til deg. 

Avhengig av størrelsen så er det ikke så vanskelig å få en dildo inn. Hvis den er normal i størrelse, så går det nok ganske fint. 

Jeg ville tenkt at han snakker sant. Har mang en gang lånt konas dildo. Riktignok når jeg har visst at jeg har hatt tid til å vaske den... 

Anonymkode: 99dd3...280

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor dette skulle være jug, nei.

Anonymkode: fc6c0...e77

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at han har lånt dildoen din, ikke rukket å vaske den, og sagt det til deg. 

Avhengig av størrelsen så er det ikke så vanskelig å få en dildo inn. Hvis den er normal i størrelse, så går det nok ganske fint. 

Jeg ville tenkt at han snakker sant. Har mang en gang lånt konas dildo. Riktignok når jeg har visst at jeg har hatt tid til å vaske den... 

Anonymkode: 99dd3...280

Takk for svar :) som sagt så har jeg ikke problemer med at han liker sånt, men nå vil jeg gjerne se om det er noe vi kan ta videre. At jeg fører den inn eller til og med strap on! 
Men jeg ble litt mistenksom også. Men han bør jo være veldig nøye på hygiene om han bruker den, det er kanskje ikke så lurt om jeg bruker den på meg selv vaginalt nå.

og om han hadde brukt den på en annen kvinne må vel hun ha reagert på en sannsynligvis brukt dildo..

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor stoler du ikke på han?

Anonymkode: 86d8b...35a

Skrevet

Han har sikkert brukt den på seg selv. Men hvorfor mistenker du han kan ha brukt den på noen andre?

Anonymkode: 1c3fd...497

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har sikkert brukt den på seg selv. Men hvorfor mistenker du han kan ha brukt den på noen andre?

Anonymkode: 1c3fd...497

Den er lang og relativt tykk. Altså ikke tykkere enn en normal penis. Så jeg skjønte ikke helt hvordan han skulle klart det. Men det stemmer jo sikkert. Den har en sånn suge del som kan støtte den opp.

Skrevet

Herregud er det mulig.🙄

Anonymkode: 2fa78...360

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den er lang og relativt tykk. Altså ikke tykkere enn en normal penis. Så jeg skjønte ikke helt hvordan han skulle klart det. Men det stemmer jo sikkert. Den har en sånn suge del som kan støtte den opp.

Mange type menn har jo hatt peniser oppi rompa siden tidenes morning. Sikkert også større ting

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten sa han brukte dildoen min og han ikke fikk vasket den ren og at det var litt flaut. At han har brukt dildo på seg selv har jeg ikke problemer med, men er det sannsynlig? Kan han han ha brukt den på noen andre og nå må ljuge siden han vet jeg eventuelt ville lagt merke til det? 
Han liker at jeg leker der bak når jeg masturberer han, og er nysgjerrig på anal lek, men er det ikke litt fysisk vanskelig å få den inn? 
Da jeg spurte sa han at han satt på den (den har sånn sugefunksjon).

Hva tror folket her? 

Ikke noe problem å bruke en dildo bak.... 

magiske orgasmer

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror folket her? 

Hvorfor skulle han lyve om det?

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange type menn har jo hatt peniser oppi rompa siden tidenes morning. Sikkert også større ting

Vesentlig større ting.

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Vesentlig større ting.

Jeg berømmer din deltagelse i dildotråder.

Anonymkode: b4f18...566

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg berømmer din deltagelse i dildotråder.

Anonymkode: b4f18...566

Takk! Vi har alle ett område hvor vi stråler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...