Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag dro kjæresten min på reunion med klassen sin. De er 14 stykker som skal spise (hjemme hos han ene) og sitte der og drikke. Flere av dem har kommet langveisfra, blant annet en som bor i Trondheim. 

Jeg jobber på sykehus og merker jo hver dag hvordan situasjonen med covid påvirker oss på alle måter. Jeg er kjemperedd for å ta med meg smitte inn på sykehuset og smitte mine kolleger og pasienter, at avdelingen min må i karantene osv. Lurer derfor på om jeg er hysterisk dersom jeg unngår kjæresten min de neste 10 dagene, rett og slett setter han i karantene.. Jeg synes jo det er skikkelig dårlig stil å arrangere slike samlinger nå i utgangspunktet, selv så sitter jeg jo mye hjemme på grunn av smittefare. 

Anonymkode: b93d6...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er hysterisk å unngå han i 10 dager. Hvis dere ikke bor sammen så er det vel ikke noe problem? Du må bare forklare han at du ønsker å være forsiktig på grunn av jobben. Hvis han er noe å samle på så bør han forstå det. 

Jeg synes ikke du skal "anklage" han fordi han deltar i samlingen, dere er forskjellige, og det er åpenbart viktigere for deg å holde seg frisk enn for han. 

• Liker 5
Skrevet

Helt greit, har hatt noen dager sånn selv. Men innrømmer at siden vi bor sammen, har vi endt opp med å sove sammen igjen etter 4-6 dager, ikke klart å holde ut i 10 dager. Deler jo bad, kjøkken etc uansett

Anonymkode: e8932...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...