Gå til innhold

Hvordan tør damer å ha sexuelt samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man blir jo bare dumpa etterpå uansett, og risikerer aids eller andre kjønnssykdommer. Også potensielt selvskading fordi man føler seg så jævlig av å ha hatt sex og blitt forlatt :( 

Og hvis man er i forhold så blir man jo bare utsatt for utroskap, som igjen gjør at man kan få aids eller noe. Så jeg skjønner ikke, hvordan tør damer dette her? Det er jo et sjansespill, man kan bli ødelagt for livet jo. 

Hvorfor lærer vi ikke dette på skolen, at vi kan bli psykisk ødelagte av sexuelt samleie? 

Anonymkode: d2d18...a2a

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I all verden... 

Anonymkode: 49812...cfa

• Liker 1
Gjest Lille Potet
Skrevet

Hva har du opplevd TS? De aller fleste damer liker sex. 

Skrevet
35 minutter siden, Lille Potet skrev:

Hva har du opplevd TS? De aller fleste damer liker sex. 

Blir alltid dumpa jeg så sex forbinder jeg med ondskap. Får fysisk vondt etter sex også, skulle gjerne hatt noen til å passe på meg litt etter sex men alle menn stikker.. Har holdt meg unna menn i over 2 år nå for jeg orker ikke bli dumpa noe mer. 

Er jo kjipt å bare ha nye sexpartnere hele livet? Da ender man jo opp med flere hundre, det er jo ikke noe stas. 

Skrevet

Føler dette er det jeg hørte gjennom hele oppveksten. Så veldig mye på Oprah og Ricky Lake og det var ikke akkurat noe suggar coating der. 

Anonymkode: 84262...7d4

Gjest Lille Potet
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir alltid dumpa jeg så sex forbinder jeg med ondskap. Får fysisk vondt etter sex også, skulle gjerne hatt noen til å passe på meg litt etter sex men alle menn stikker.. Har holdt meg unna menn i over 2 år nå for jeg orker ikke bli dumpa noe mer. 

Er jo kjipt å bare ha nye sexpartnere hele livet? Da ender man jo opp med flere hundre, det er jo ikke noe stas. 

Det høres lurt ut å ha en pause. Det kan gjøre deg godt. Jeg tenkte kanskje litt som deg etter et dårlig forhold. Da tok jeg en pause i 6 år. Nå er sex veldig bra. 

Jeg lover deg - når du treffer en som er riktig for deg blir sex godt for deg også. 

Jeg hadde villet pratet med en gynokolog om smertene du har. Hva slags smerter har du da? 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir jo bare dumpa etterpå uansett, og risikerer aids eller andre kjønnssykdommer. Også potensielt selvskading fordi man føler seg så jævlig av å ha hatt sex og blitt forlatt :( 

Og hvis man er i forhold så blir man jo bare utsatt for utroskap, som igjen gjør at man kan få aids eller noe. Så jeg skjønner ikke, hvordan tør damer dette her? Det er jo et sjansespill, man kan bli ødelagt for livet jo. 

Hvorfor lærer vi ikke dette på skolen, at vi kan bli psykisk ødelagte av sexuelt samleie? 

Det høres ut som om du burde snakke med en psykolog om opplevelsene dine, så de slutter å ødelegge for deg framover.

Anonymkode: 413eb...6e8

• Liker 1
Skrevet

Finnes det en annen type sameie enn sexuelt?

Anonymkode: e2c1f...196

• Liker 5
Skrevet

Hm, hvor mange hull har man da. i øret, rumpa, albuen osv. 

Skrevet

Alt du nevner der er overhode ikke normalen. Du bør revurdere hva slags menn du interesserer deg i. 

• Liker 1
Skrevet

Sameie= f.eks om man har kjøpt leilighet med noen🙄

Anonymkode: 84262...7d4

Skrevet

Kanskje du kan prøve asexuelt samleie istedet?

Skrevet (endret)

Da har du valgt feil menn. Har aldri blitt dumpa etter sex. Velger menn som respekterer meg

Endret av Badbunny
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cluet er jo å ikke hoppe til køys med hvem-som-helst, men avvente til du ser om fyren er seriøs eller ikke. Selv har jeg aldri opplevd å bli dumpet etter sex, men når har jeg aldri hatt sex med noen som ikke har vært forelsket i meg heller, og det har alltid ført til langvarige forhold. 

Anonymkode: 5a7a0...82d

Skrevet
1 minutt siden, Lorieen skrev:

Kanskje du kan prøve asexuelt samleie istedet?

Riktig..Gjør narr av noen som har det kjipt. Applaus til deg. (og flere her)

Anonymkode: 3ca8c...0b7

• Liker 1
Skrevet

Les om ymse personlighetsforstyrrelser, så vil du unngå mange som er useriøse. Ikke at alle som er useriøse har en diagnose, men de aller fleste har gjenkjennelige trekk det går an å bli bedre på å kjenne igjen.

Anonymkode: f4acb...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...