AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg og..hva han nå enn er for tida, driver å utforsker, og jeg har en lyst på større og større leketøy. Vi har en dildo som er passelig stor, men ønsker gjerne en større. Vi får ikke helt til fisting enda, liiitt for store hender. Men jeg syns det er vanskelig å bedømme størrelse utifra bilder på nett. Noen som har konkrete tips til store dildoer (tenker da ikke nødvendigvis på lengde, men tykkelse) jeg kan prøve? Anonymkode: eea32...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Del Skrevet 24. oktober 2020 Ingen med tips? Anonymkode: eea32...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avanua Skrevet 24. oktober 2020 #3 Del Skrevet 24. oktober 2020 Den er stor https://sexjoy.no/produkt/dildo-silexd-dual-density-mod-2-7-5-black/ og den er større https://sexjoy.no/produkt/stor-dildo-silexd-dual-density-mod-2-9-black/ og den er størst https://sexjoy.no/produkt/stor-dildo-king-cock-thick-double-cock-16/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 24. oktober 2020 #4 Del Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og..hva han nå enn er for tida, driver å utforsker, og jeg har en lyst på større og større leketøy. Vi har en dildo som er passelig stor, men ønsker gjerne en større. Vi får ikke helt til fisting enda, liiitt for store hender. Men jeg syns det er vanskelig å bedømme størrelse utifra bilder på nett. Noen som har konkrete tips til store dildoer (tenker da ikke nødvendigvis på lengde, men tykkelse) jeg kan prøve? Anonymkode: eea32...ac5 https://www.nytelse.no/dildo/king-cock-chubby-10-25-cm-hud/kvinner/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 24. oktober 2020 #5 Del Skrevet 24. oktober 2020 Sore never og fisting Veldig mye av det ligger i hodet ditt. Slapp av og NYT det.... Så glir den nok inn. M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 24. oktober 2020 #6 Del Skrevet 24. oktober 2020 For best utvalg (og best service dersom dere er i Oslo: https://www.duoshop.no/produkt/dildorama-dildo-36cm/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #7 Del Skrevet 24. oktober 2020 4 minutter siden, Alterego666 skrev: For best utvalg (og best service dersom dere er i Oslo: https://www.duoshop.no/produkt/dildorama-dildo-36cm/ 36!!!cm??? Er det engang mulig å få inn noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 24. oktober 2020 #8 Del Skrevet 24. oktober 2020 2 minutter siden, Badbunny skrev: 36!!!cm??? Er det engang mulig å få inn noe sånt? Lengden er nok et større problem enn diameter. Eksempelet var mest for å demonstrere utvalget hos Duo Shop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2020 #9 Del Skrevet 25. oktober 2020 Om du vil ha litt mer uvanlige, bad dragon 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 25. oktober 2020 #10 Del Skrevet 25. oktober 2020 9 timer siden, SlemUlv skrev: Om du vil ha litt mer uvanlige, bad dragon 😄 De har jeg kikket på!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2020 #11 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: De har jeg kikket på!🤩 De er fantastiske! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 25. oktober 2020 #12 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, SlemUlv skrev: De er fantastiske! 😍 Jeg har sett noen veldig grafiske filmklipp som støtter påstanden din. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #13 Del Skrevet 1. november 2020 Prøv denne fra Wish. billig hestekukk ikke fisting stor i bredden, men fruen blir hverfall gal av den. vi har mye erfaring med fisting Anonymkode: 529a8...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Del Skrevet 14. november 2020 Store dildoer er spennende å leke med men ville ikke hatt en mann med så stor. Dildoene kan man styre selv og man blir fort sår hvis man skulle fylt opo fitta med noe så stort hver gang.😅 Anonymkode: a14b5...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #15 Del Skrevet 14. november 2020 På 24.10.2020 den 19.42, AnonymBruker skrev: Jeg og..hva han nå enn er for tida, driver å utforsker, og jeg har en lyst på større og større leketøy. Vi har en dildo som er passelig stor, men ønsker gjerne en større. Vi får ikke helt til fisting enda, liiitt for store hender. Men jeg syns det er vanskelig å bedømme størrelse utifra bilder på nett. Noen som har konkrete tips til store dildoer (tenker da ikke nødvendigvis på lengde, men tykkelse) jeg kan prøve? Anonymkode: eea32...ac5 Jeg har et tips om å lese hva som står angående størrelsen, ta frem målebåndet, og sammenligne med et leketøy du allerede har Anonymkode: 81f87...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 14. november 2020 #16 Del Skrevet 14. november 2020 På 24.10.2020 den 22.43, Badbunny skrev: 36!!!cm??? Er det engang mulig å få inn noe sånt? Ja.... og mer til.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 14. november 2020 #17 Del Skrevet 14. november 2020 1 time siden, Dominas leketøy skrev: Ja.... og mer til.... Det tror jeg ikke mitt underliv har kapasitet til desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 14. november 2020 #18 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, Badbunny skrev: Det tror jeg ikke mitt underliv har kapasitet til desverre Øvelse gjør mester vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #19 Del Skrevet 14. november 2020 Hjelpe meg! Kjøpte denne XXL dildoen fra kondomeriet. Kan vel best sammenlignes med størrelsen på 1liters ølboksen til Rignes. Jeg har aldri følt meg mer sprengt, fylt og "skitten" på samme tid. Det måtte tre forskjellige dildoer til i forskjellige størrelser før den gikk inn, og jeg måtte først ri den på plass før han kunne penetrere meg med den mens jeg lå på rygg. Ikke noe jeg vil klare alene tror jeg, men jaggu en spennende opplevelse! Og fullstendig klimaks når jeg kom! Aldri opplevd lignende! Og ja, vi måtte forevige øyeblikket på film 😏 Anonymkode: eea32...ac5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #20 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg kjøpte denne fra aliexpress som er 27,5 cm lang og 8 cm i diameter (25 cm i omkrets). https://www.aliexpress.com/item/32879744950.html?spm=2114.13010708.0.0.3a994c4dHj8EU7 Den er fortsatt i originalembalasjen ett år etter... Anonymkode: 875ba...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå