Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen jenter mener de er blitt fornærmet av en mann for 20 år siden, lar hatet sitt til mannen bli formidlet til videre generasjoner, sli at dagens tenåringer, som ikke engang var født da hatet startet, er blitt lært opp til å forakte en person. Varer slikt For livstid? Kun intr i svar fra jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke et kjønnsspesifikt spørsmål, det handler om personlighet. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, EbbaGrønn skrev:

Dette er ikke et kjønnsspesifikt spørsmål, det handler om personlighet. 

Nei, dette er et kjønnsspørsmål

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg lurer på hva slags merkelige kvinnfolk du omgås ?

Skrevet

Jeg er nok en sånn, er typisk skorpion og er fortsatt forbanna på en forbanna møkkahore som var frekk mot meg i 1988. Håper hun dør og JA jeg vil oppfordre alle i min familie til å hate henne og hennes drittfamilie. Hun er et shitty menneske som kan råtne i helvete. 

Anonymkode: 15afc...d7d

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg lurer på hva slags merkelige kvinnfolk du omgås ?

Det sies at det ikke er et sted i Helvete at en kvinne ikke støtter en annen kvinne uansett hva. Så hat, forakt avler seg fra kvinne til kvinne, gjennom generasjoner, som kan urettmessig ramme en person

Skrevet

Tenkte meg det ja, at tråden ebbet ut i sanden

Skrevet
3 timer siden, Theo_1 skrev:

Tenkte meg det ja, at tråden ebbet ut i sanden

Det er fordi du ikke evner å formulere en interessant problemstilling vi kan diskutere. 

Anonymkode: 7e1e8...174

• Liker 4
Skrevet

jeg er kvinne og det lengste jeg har vært sur på noen er ca. 1 år. jeg har tilgitt alle

Anonymkode: c1621...ea4

Skrevet
4 timer siden, Theo_1 skrev:

Nei, dette er et kjønnsspørsmål

Nei. Det er det ikke. 

Det er stor forskjell på jenter/damer. 

Noen tilgir aldri, noen bruker lang tid på å tilgi, andre tilgir fort. Dette gjelder begge kjønn. 

Herregud...

Anonymkode: b9877...315

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på hva personen(e) har gjort, om det var med hensikt, om det var langvarig, hvilke konsekvenser det eventuelt fikk.

Min svigerfamilie har overvekt av folk med narsissistiske trekk. Svigermor ligger heldigvis seks for under nå, men hennes pillråtne datter gjør fortsatt sitt beste for å kontrollere og forpeste. 

Hatet mitt kommer til å vare til den dagen jeg dør, eller eventuelt til den dagen kvinnemennesket ber oppriktig om unnskyldning, noe som neppe er særlig sannsynlig.

Ungene skal ikke tilbringe mer tid enn absolutt nødvendig med søstera til mannen, og da skal i så fall jeg være tilstede. De er for unge til å vite detaljer, og jeg planlegger heller ikke å fortelle dem noe, med mindre de selv legger merke til de samme tendensene. Jeg kommer da til å bekrefte deres inntrykk, og råde den til å holde kontakten på et minimum. 

Anonymkode: 1ea24...eec

Skrevet

Hva gjorde du for 20 år siden?
Var vel veldig galt om hun fortalte barna hva du gjorde.

Anonymkode: 2ea70...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...