Gå til innhold

Ekstremt vond penis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at jeg sprekker opp på forhuden når jeg har sex med kjæresten, pikken hovner opp og det gjør vondt å trekke forhuden tilbake. Hun har slitt med sopp, kan jeg være smittet? Vi begge har brukt canasten, plagene gikk over hos henne, men ikke hos meg. Vi har ubeskytta sex

Anonymkode: 14fa9...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Jada, har bestilt legetime foresten

Skrevet

Selvfølgelig kan du være smittet. Når en får sopp skal man behandle både seg selv og partner, samt bruke kondom i behandligsperioden for å unngå å smitte hverandre igjen og igjen.

Fint at du skal til lege.

Anonymkode: a269b...483

• Liker 4
Skrevet

Har og har hatt liknende symptomer lenge. Både kjerringa og jeg er behandlet for sopp (krem og pillekur). Hun har ikke hatt symptomer. Prøvd sterk kortisonsalve. Vært på sykehuset med dette også. Ingen finner ut noe. Jævla dritt.

Anonymkode: 7d9e9...252

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan du være smittet. Når en får sopp skal man behandle både seg selv og partner, samt bruke kondom i behandligsperioden for å unngå å smitte hverandre igjen og igjen.

Fint at du skal til lege.

Vi har prøvd det, men det kommer stadig tilbake. Hun har tatt stikkpillen og brukt krem, mens jeg har bare brukt kremen. Ingen sex mens vi har gått på kuren.

ts

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har og har hatt liknende symptomer lenge. Både kjerringa og jeg er behandlet for sopp (krem og pillekur). Hun har ikke hatt symptomer. Prøvd sterk kortisonsalve. Vært på sykehuset med dette også. Ingen finner ut noe. Jævla dritt.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Har du kløe?

ts

Skrevet

Da må det mer ekstreme tiltak til, som kostholdsendring (null sukker som mater soppen, og null kunstig søtning som dreper tarmbakteriene som er ment å holde soppen i sjakk.) og probiotika. Inkl vaginale stikkpiller med probiotika.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må det mer ekstreme tiltak til, som kostholdsendring (null sukker som mater soppen, og null kunstig søtning som dreper tarmbakteriene som er ment å holde soppen i sjakk.) og probiotika. Inkl vaginale stikkpiller med probiotika.

Øh? Kunstig søtning som dreper tarmbakterier? Øhh Ok...🙄 

• Liker 1
Skrevet

Balanitt. 

Anonymkode: ff0a5...8d3

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke sagt meg mer enig. Har du kløe?

ts

Nei, ikke kløe. Svir og gjør vondt som f...

Eneste trøsten var at legen sa det ikke ser ut som kreft.

Fundrer på om omskjæring kan være en løsning.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke kløe. Svir og gjør vondt som f...

Eneste trøsten var at legen sa det ikke ser ut som kreft.

Fundrer på om omskjæring kan være en løsning.

Vært inne på det samme, for det samma skjer hver gang jeg har sex med dama. 

Har svie jeg også, har prøvd canasten uten særlig virkning

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med at jeg sprekker opp på forhuden når jeg har sex med kjæresten, pikken hovner opp og det gjør vondt å trekke forhuden tilbake. Hun har slitt med sopp, kan jeg være smittet? Vi begge har brukt canasten, plagene gikk over hos henne, men ikke hos meg. Vi har ubeskytta sex

Slik var exen min også. Aldri hatt ett slikt problem med en annen mann etter han.. Mest sannsynlig er det noe med pikken din og ikke musa hennes.

Anonymkode: dc075...133

Skrevet

Her har jeg litt å melde, har hatt dette til og fra ett års tid. Alle symptomene tilsier sopp, hvor det kommer fra aner jeg ikke men mistenker at det er fra fruen da hun til tider har vært plaget med sopp av og til. Jeg har ikke vært hos legen med det pga allslags unnskyldninger...det jeg gjør for å holde det i sjakk er å skylle penishodet og forhud med lunka vann etpar ganger PR dag i tillegg til dusj. Vasker aldri penis med såpe, hun syntes den virker ren og fin uten såpe. 
de gangene huden er litt sår bruker jeg olivenolje faktisk, den gjør huden smidig og fin. 

Anonymkode: ddfaf...8a9

• Liker 1
Skrevet
På 24.10.2020 den 21.14, Humle Brumle skrev:

Øh? Kunstig søtning som dreper tarmbakterier? Øhh Ok...🙄 

Ikke undervurder virkningen av en kostholds endring. Det er vel så absolutt verdt å prøve et par uker på ren kost, om det skulle hjelpe? Kutte i raske karbohydrater og sukker, det hjalp mot min sopp.

Det kan også være hennes flora du reagerer på, hva spiser hun? hvilke kremer bruker hun? 

Jeg hadde mye sopp med eksen, men har hatt lite problemer med ny partner, og det ligger nok i hvordan våre kropper reagerer på hverandre. 

Anonymkode: e916a...19f

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har jeg litt å melde, har hatt dette til og fra ett års tid. Alle symptomene tilsier sopp, hvor det kommer fra aner jeg ikke men mistenker at det er fra fruen da hun til tider har vært plaget med sopp av og til. Jeg har ikke vært hos legen med det pga allslags unnskyldninger...det jeg gjør for å holde det i sjakk er å skylle penishodet og forhud med lunka vann etpar ganger PR dag i tillegg til dusj. Vasker aldri penis med såpe, hun syntes den virker ren og fin uten såpe. 
de gangene huden er litt sår bruker jeg olivenolje faktisk, den gjør huden smidig og fin. 

Anonymkode: ddfaf...8a9

Hvis du synes det er flaut å vise penis til legen kan du gjøre det via en online lege isteden. Jeg ville gått til legen, ikke verdt å holde på slik ett år. Høres ut som balantitt du kan kjøpe fotsopp salve på apoteket

https://www.lommelegen.no/hud/kviser/legesvar/sopp-pa-penishodet/69085042

Anonymkode: dd592...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...