AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Hva vil de oppnå når de sier til damer at de er stygge og feite? Og hvorfor er det så mange slemme menn som ikke kan oppføre seg? Liker de å påføre damer såpass angst at de nesten blir ufør, er det en fetish? (Sier ikke at dette gjelder alle, men veldig mange) Anonymkode: 822fe...af8
Troyamin Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Stygg og feit treffer ofte hardest, da det er der kvinner er mest usikre. Slike menn er det bare å ignorere. Ikke verdt å bruke energi på idioter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Menn som gjør det er enkle, og kommer ikke på noe bedre å si. Stygg og feit var det mobberne mine brukte da vi var 7. Noen vokser ikke så mye mentalt etter det, og fortsetter å bruke det som hersketeknikk når de er voksne. Anonymkode: b5ddd...f13 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Mistenker at du har vært inne på dette temaet før, faktisk tror jeg de begynner å bli endel poster du har skrevet om hvor mye stygt menn sier til deg. Synes virkelig synd på deg som har det slik, hva med å oppsøke andre og bedre miljø? Anonymkode: ff53d...50e 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Som om ikke kvinner gjør det? Folk kaller andre stygg og feit fordi de er enten idioter, stupfulle eller sannsynligvis en kombinasjon av de to. Normale mennesker sier ikke denslags til noen, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 4c297...fe2 1
Gjest Theo_1 Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil de oppnå når de sier til damer at de er stygge og feite? Og hvorfor er det så mange slemme menn som ikke kan oppføre seg? Liker de å påføre damer såpass angst at de nesten blir ufør, er det en fetish? (Sier ikke at dette gjelder alle, men veldig mange) Anonymkode: 822fe...af8 Treffer følelsesmessig. Ja, det er stygt og unødvendig
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 Fordi stygge og feite kvinner er de mest usikre Anonymkode: 03362...e8c 1
Raven.Writingdesk Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil de oppnå når de sier til damer at de er stygge og feite? Og hvorfor er det så mange slemme menn som ikke kan oppføre seg? Liker de å påføre damer såpass angst at de nesten blir ufør, er det en fetish? (Sier ikke at dette gjelder alle, men veldig mange) Anonymkode: 822fe...af8 Har aldri hørt en voksen mann si dette til hverken meg selv eller om/til andre damer. 2
Gjest Theo_1 Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Hvorfor sier jenter til hverandre, " æsj der er han ekle fyren der, der er den syke fyren der, der er han psykopatien der.. Osvosv", og samtidig sitter som de falske lysene i sosiale media og støtter ikkemobb kampanjer..?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil de oppnå når de sier til damer at de er stygge og feite? Og hvorfor er det så mange slemme menn som ikke kan oppføre seg? Liker de å påføre damer såpass angst at de nesten blir ufør, er det en fetish? (Sier ikke at dette gjelder alle, men veldig mange) Anonymkode: 822fe...af8 Jeg er ganske feit, og har aldri opplevd å bli slengt dritt til... Du synes ikke det var nok med beito tråden? Eller den hvor du ble slengt dritt til på et utested eller restaurant? Anonymkode: 917af...8b0 1
Lisa Rowe Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Slemme folk ønsker vel å treffe der det gjør vondt. For jenter og kvinner er størrelse og utseendet en veldig normal usikkerhet, mens for gutter og menn er høyde og penisstørrelse en veldig normal usikkerhet. Skal noen såre deg eller få deg til å føle deg mindreverdig, bruker de derfor disse mot deg, fordi det er en større sannsynlighet for at det treffer deg. Men, det er som sagt slemme mennesker som gjør dette, ikke bare menn. Kvinner kan også være stygge mot andre.
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 Herregud dette går da begge veier. Kvinner snakker masse dritt om menn. Ahhh den jævla grisen, den gamle gubben, den perverse eklingen, han der er ikke en ordentlig mann, hvis du ikke gjør X så er du ikke en mann, du har ingen baller osv osv osv 2
Syngemann Skrevet 25. oktober 2020 #13 Skrevet 25. oktober 2020 Synes det er slitsomt å være i nærheten av sånne folk uansett kjønn, selv om de sier det om andre enn meg. Hvis jeg ikke motsier høyt så blir det jo det som blir "fakta", hun eller han er stygg, feit osv. Hvis jeg motsier "så prøver jeg og være bedre enn andre", er "rar", "liker/har en fetisj stygge, feite mennesker", blir satt utenfor osv. Det blir bare helt feil fokus og helt utenfor min virkelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå