Gå til innhold

Bjørnstad på HBO Nordic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som følger med på Bjørnstad på HBO Nordic? Hva synes dere?

Jeg liker den godt :)

Anonymkode: dc64c...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER boka og foreløpig er serien også bra. Men boka 🥰

Anonymkode: 82894...fb5

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra! Og han med det lange håret er sååå kjekk 😍

Anonymkode: 685d7...f4f

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra serie så langt! Den voldtekten var vond å se, jeg tror nettopp fordi den var så realistisk. Og fordi det var han som skulle være helten i serien som det fremsto først. Det er vel sånn det ofte skjer i virkelighetens verden, med noen man kjenner og tror er en bra fyr. Og nå forstår han jo at han har gjort noe galt, men kanskje ikke helt hvor galt. Karakterene er ikke tegnet i sort og hvitt som slemme eller gode, det liker jeg. Serien begynte som en typisk sportsserie, trener tar over håpløst lag og driver dem til nye høyder og redder byen, osv. Nå er det uklart om den store finalen en gang blir noe av, eller om de må klare seg uten "helten"? Og skyter jenta helten på slutten, eller er det bare noe hun tenker på? Jeg har ikke lest boken, så ikke spoil. 😄

Anonymkode: d5408...5bc

Skrevet

Ha ha jeg har akkurat henta opp den boka fra bokhyllen og skal begynne å lese den. Så ser jeg dette innlegget, visste ikke at det er laget film av boka. Nå har jeg virkelig noe å glede meg til ❤️

Anonymkode: 7b12a...a45

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette var en god serie. Ikke overrasket over at skuddscenen ble som den ble. Det er vel varslet en sesong to også?

Anonymkode: d5408...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...