AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg er gravid med min mann. Vi har vært sammen to år og venter vårt første barn i desember. Jeg tror jeg har et problem og lurer på hva jeg må gjøre for å jobbe med meg selv. Han har ikke vært ute på flere måneder men vi hadde en dårlig periode når jeg fant ut jeg var gravid. Hormonell som jeg var ble det mye krangling pga jeg slet med humøret. Og jeg var ikke så fin mot han for å si det sånn. Vi hadde en pause og i den perioden innrømmet han å flørter litt på facebpok og gikk mye ut pga han var sint på meg. Men vi jobbet med det og har det så fint sammen nå og han er helt fantastisk .. han går ikke ut men jeg er stadig bekymret for den dagen han vil ut på byen igjen. Jeg vil ikke nekte han osv og være sykelig sjalu .vet ikke om det er hormonene nå også men jeg gruer meg stadig til det. Han gjør sitt beste å få meg til å stole på han.. det er så slitsomt å være sånn. Jeg må stadig se på telefonen hans Anonymkode: 23b85...d94
Nymerïa Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Hvis han er en ansvarlig og familieorientert mann så har han ikke noe særlig lyst til å stikke på byen når du går høygravid hjemme. Ikke er det særlig lurt når det er et virus på gang heller. Jeg synes du skal slappe av og la han ta seg av deg de neste månedene. Når det gjelder telefonen hans så ser jeg ikke noe poeng i å sjekke den. Har han lyst til å være utro så kommer han til å være det samme hvor mye du sjekker telefonen hans. Jeg ønsker deg en fin tid og lykke til med babyen. Både du og mannen kommer til å få atskillig viktigere ting å tenke på enn telefoner og sosiale medier framover. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er gravid med min mann. Vi har vært sammen to år og venter vårt første barn i desember. Jeg tror jeg har et problem og lurer på hva jeg må gjøre for å jobbe med meg selv. Han har ikke vært ute på flere måneder men vi hadde en dårlig periode når jeg fant ut jeg var gravid. Hormonell som jeg var ble det mye krangling pga jeg slet med humøret. Og jeg var ikke så fin mot han for å si det sånn. Vi hadde en pause og i den perioden innrømmet han å flørter litt på facebpok og gikk mye ut pga han var sint på meg. Men vi jobbet med det og har det så fint sammen nå og han er helt fantastisk .. han går ikke ut men jeg er stadig bekymret for den dagen han vil ut på byen igjen. Jeg vil ikke nekte han osv og være sykelig sjalu .vet ikke om det er hormonene nå også men jeg gruer meg stadig til det. Han gjør sitt beste å få meg til å stole på han.. det er så slitsomt å være sånn. Jeg må stadig se på telefonen hans Anonymkode: 23b85...d94 Han knuller vær dag på byen. Følte du deg bedre nå? Anonymkode: 041e2...866
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han knuller vær dag på byen. Følte du deg bedre nå? Anonymkode: 041e2...866 Barnslig Anonymkode: 23b85...d94 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Hvis han er såpass dum at han ikke har fått med seg «pandemi» de siste halvåret, får jeg håpe at babyen arver intelligensen fra noen andre enn ham 🙂 Han er en egoistisk, dum satan, som ikke fortjener å bli pappa. Hvis det var sånn at han måtte ut pga jobben, var det greit, men å løpe på byen med Covid snikende, og en gravid kjæreste hjemme....? Det var bedre om han ble påkjørt av trikken. Hvis han ikke er jævlig fin, er han verdt like mye som en kotelett... 😂 59,- kiloet. Anonymkode: 991ed...adb 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvis han er såpass dum at han ikke har fått med seg «pandemi» de siste halvåret, får jeg håpe at babyen arver intelligensen fra noen andre enn ham 🙂 Han er en egoistisk, dum satan, som ikke fortjener å bli pappa. Hvis det var sånn at han måtte ut pga jobben, var det greit, men å løpe på byen med Covid snikende, og en gravid kjæreste hjemme....? Det var bedre om han ble påkjørt av trikken. Hvis han ikke er jævlig fin, er han verdt like mye som en kotelett... 😂 59,- kiloet. Anonymkode: 991ed...adb Han går ikke ut på byen nå Anonymkode: 23b85...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå