Gå til innhold

Takke ja eller nei til å komme i bursdag når jeg og familien må reise etter en time?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Invitert i bursdag kl 16, må komme 15 min for sent pga jobb og henting av barna. 17.15 må jeg og unga reise igjen. Hadde dere takket ja? Eller nei fordi tiden blir så knapp? Dette er et familiemedlem.

Anonymkode: 007c0...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I disse coronatider takker en nei.

Anonymkode: 018c9...690

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt. Hadde heller dratt på besøk en helgedag. 

Skrevet

Hadde ikke dratt, men heller ringt dem på Facetime. 

Anonymkode: 97806...7e4

• Liker 1
Skrevet

Hadde dratt, men gitt beskjed om at vi kun kommer innom på en kort visitt :-) 

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde dratt, men gitt beskjed på forhånd om at det kun ville bli et kort besøk, og spurt om vedkommende da heller ville ha et lengre besøk f.eks i helgen. 

Anonymkode: ffc4a...c18

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvor langt dere må reise. Bor familiemedlemmet 10 min unna ville jeg dratt. Om dere må kjøre et dykke ville jeg takket nei. 

Anonymkode: d16aa...547

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dratt, men gitt beskjed på forhånd om at det kun ville bli et kort besøk, og spurt om vedkommende da heller ville ha et lengre besøk f.eks i helgen. 

Anonymkode: ffc4a...c18

Dette ville jeg gjort. 

Og koronatider, mange er mye alene og treffer lite andre mennesker utenom de som bor under samme tak. Viktig å ta vare på hverandre og ikke ta det som en selvfølge at alle andre kan.

Anonymkode: 86569...b8b

Skrevet

Om det ikke er lang reisevei, ville jeg dratt, men gitt beskjed på forhånd om at jeg kun kunne bli en liten stund, og spurt om det var greit. 

Anonymkode: 65a2c...5f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...