Gå til innhold

Blir penisen mindre når menn blir eldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller etter bruk av medisiner?

Anonymkode: 71a90...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir mindre av dårlig blodsirkulasjon, overvekt og alder så ja det blir den. 

De fleste legger på seg når de blir eldre og blodsirkulasjonen blir ikke noe bedre med årene så det er naturlig. 

Samme mann med sixpack som er ung og viril har større penis enn den 30 år eldre versjonen av seg selv som ikke har samme virilitet og kanskje lagt på seg 10-15 kilo siden han var 18 år. I tillegg ser en penis større ut på en som er slank enn en som er mere kraftig/rund.

Anonymkode: 8fcd7...221

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den blir mindre av dårlig blodsirkulasjon, overvekt og alder så ja det blir den. 

De fleste legger på seg når de blir eldre og blodsirkulasjonen blir ikke noe bedre med årene så det er naturlig. 

Samme mann med sixpack som er ung og viril har større penis enn den 30 år eldre versjonen av seg selv som ikke har samme virilitet og kanskje lagt på seg 10-15 kilo siden han var 18 år. I tillegg ser en penis større ut på en som er slank enn en som er mere kraftig/rund.

Enig i dette. Særlig det siste. Uten mye underhudsfett strutter hele stasen ut. Med mye fett «begraves»  innerste delen.

Medisier har jeg aldri hørt at gjør den mindre, men mange medisiner kan påvirke ereksjonen og da blir den jo slappere og dermed mindre.

Anonymkode: 9c2ab...0ad

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

g aldri hørt at gjør den mindre, men mange medisiner kan påvirke ereksjonen og da blir den jo slappere og dermed mindre.

Er vel heller at blodgjennomstrømmingen blir dårligere, og man får ikke "blåst den opp" i lengde og tykkelse,

Anonymkode: 38d1e...289

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Whaat herregud dette visste jeg ikke! Tenk på de som har liten tiss fra før av!

Anonymkode: 6983b...c9c

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Whaat herregud dette visste jeg ikke! Tenk på de som har liten tiss fra før av!

Ja den blir ikke noe større med årene for å si det sånn. Snakket med en kompis om dette, han hadde 16 cm når han var 18 år og har nå 13 cm som 35 åring. Lagt på seg en del og dårlig livsstil har gjort sitt. 

Jeg har samme størrelse men er fordi jeg har trent aktivt hele tiden og levd sundt. Men den blir nok å krympe til slutt den også.

• Liker 1
Skrevet

Den blir mindre om menn legger på seg. 

Eksen min gikk fra en helt brukbar penis til en nesten utilgjengelig penis da han la på seg i overkant av 20 kg. Min nåværende partner gikk fra litt ofte "Au!" til en som passer bedre da han nå har gått opp rundt det samme. 

Det litt rare er at menn ikke virker å merke det selv, og jeg har ingen intensjoner om å gjøre nåværende oppmerksom på at jeg klarer hans bedre nå på grunn av at han er blitt kraftigere. Om han hadde blitt bevisst på at penis har krympet litt, det ikke er jeg som tåler mer, så hadde han nok slanket seg. 

Menn, opptatt av størrelsen på penis som de er, er merkelig uoppmerksom på dette. 😄

Anonymkode: 747b2...c80

• Liker 5
Skrevet

I likhet med at både nese og ører på menn blir større med alderen, blir penis det også. 

Anonymkode: 2a58c...837

• Liker 1
Skrevet

Nok en grunn til at man velger yngre menn   😁

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I likhet med at både nese og ører på menn blir større med alderen, blir penis det også. 

BLIR NESEN STØRRE MED ALDEREN? 🤯 nesa mi er stor nok som den eeeer 😩

Skrevet

Har ikke peiling.

Aldri målt.

Aldri fått klager.

M@ster

• Liker 1
Skrevet

Av de eldre penisene jeg har sett (altfor mange!!), så kan jeg ikke si at det ser ut som det er noe som blir mindre med årene. 

Overvekt derimot, gjør at fettlaget legger seg ved roten av penis og da ser den mindre ut. 

Anonymkode: e303c...1c6

• Liker 1
Skrevet

Overvekt fører til mindre penis. 

Anonymkode: 7a56f...aa1

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overvekt fører til mindre penis. 

Anonymkode: 7a56f...aa1

Penis blir vel strengt tatt ikke mindre...bare gjemt litt mer. Om en overvektig mann slanker seg vil den ha samme størrelse

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, bullehurk said:

Nok en grunn til at man velger yngre menn   😁

Og yngre damer. Stram og trang fitte. 👍😁

Anonymkode: 3248e...43c

Skrevet

Neppe.

15 år: 16 cm lang erigert

45 år: 16 cm lang erigert

Anonymkode: 8e819...6ac

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Aldri hørt om og aldri erfart.

M53

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

BLIR NESEN STØRRE MED ALDEREN? 🤯 nesa mi er stor nok som den eeeer 😩

Jepp, ører og nese på menn blir større med årene. I tillegg så vokser håret vilt ut av ørene, nesa og brynene. Skikkelig lekkert. 

Forresten så tulla jeg med at penis også blei større med årene. 

Skrevet

Peniser blir mindre med alderen, og vaginaer større ☹

Verre for menn da, som fortsatt har sexdrive når de blir eldre

Anonymkode: 82fe0...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...