Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

er nå 32 uker gravid og har begynt å tenke på at fødsel kan skje «når som helst». Fødte 3 uker før termin sist. 
Nå skal man jo ikke møte hos lege/jordmor eller på sykehus om man har luftveissymptomer og generelt holde seg hjemme om man opplever dette. 

hvordan lever dere andre som nærmer seg termin? kjenner jeg blir stresset av å være ute blant folk, på butikken, på jobb osv, fordi jeg er redd for å pådra meg noe som kan gjøre at jeg ikke får komme til kontroller eller i verste fall må føde på isolat. 
tenker at den største risikoen må være at vi har barnehagebarn, men jeg kjenner at jeg har lyst til å minimere kontant med omverden ellers også til ungen er ute. Er jeg hysterisk? 

Anonymkode: ed73b...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 23 uker på vei, men tipper jeg kommer til å tenke akkurat som deg når det begynner å nærmer seg. Kommer sikkert til å gå sjeldnere på butikken og å ønske at mannen ikke drar på fest med kamerater som ikke klarer å holde avstand når de er beruset, osv.

Tror det er normalt å tenke på sånt, hodet er jo veldig innstilt på å gjøre det som er best for barnet :)

Anonymkode: 34ff9...df6

Skrevet

Vi kutter drastisk nå. Er 4 uker til termin. Har vært veldig forsiktige hele veien, men nå blir vi enda strengere med oss selv for å slippe eventuelle smitte av noe slag. Har bare møtt forståelse når vi har sagt det.

Anonymkode: ec6c8...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...