Gå til innhold

Pleier dere å snakke under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en venninne igår også nevnte hun at hun syntes det var kleint at mannen plutselig hadde begynt med «dirtytalk» under sex. Ble litt overrasket.. er ikke det vanlig? Har aldri hatt sex uten å snakke også. Typ spørre om man liker det, be om hardere/fortere, gi komplimenter/At det er deilig. Er det faktisk folk som er helt stille under sex evt bare stønner? 

Anonymkode: 2c1fe...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes det er merkelig om det skal være helt stille.

Anonymkode: ac0df...d1b

Skrevet

Hender vi har sex uten å prate, men normalt gjør vi det ja. 

Uten prat er normalt slik nesten i halvsøvne-sex, der det ene ble kåt på natta, og fikk positiv respons, men det bare er naturlig å ha sex uten å si noe. 

Utover dette snakker vi nok alltid mens vi har sex. 

Anonymkode: 8c8a0...689

Skrevet

Kan si en liten setning her og der, men føler ikke behovet for å gi konstant verbal bekreftelse på at jeg liker det. Det kan han se på kroppsspråk, lyd og ansiktsuttrykk. For meg blir det unaturlig å direkte "dirtytalke". Er absolutt ikke stille, selv om jeg ikke skriker "Ja, hardere" ti ganger i minuttet. 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig syntes det er naturlig at man kommuniserer sammen under sex. Kan være alt i fra komplimenter, kroppsspråk og dirtytalk ❤️

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi prater vanligvis. Ikke så mye dirty talk egentlig, men mer sånn:
- «wow, du er sexy» (deilig å bli anerkjent når man blottlegger seg fullstendig)
- «liker du når jeg ...» (ingen av oss er tankelesere, så litt tilbakemeldinger er bra)
- «ooo, jeg må holde meg litt i ro nå» (fint hvis vi ikke vil komme med en gang)
- «mmm» (godlyder som hjelper å holde ustyrlige tanker på plass - mine tanker har det dessverre med å dra på langtur iblant)
- «nå har jeg tenkt å ...» (pirrer tankene og gjør liksom kroppen klar til å ta imot)

Men, en flom av ord kan også ødelegge iblant. Og noen ganger er det deilig å bare være stille. Tror egentlig hvert par må finne ut hva de liker - ikke noe rett/galt her heller. 💜

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en venninne igår også nevnte hun at hun syntes det var kleint at mannen plutselig hadde begynt med «dirtytalk» under sex. Ble litt overrasket.. er ikke det vanlig? Har aldri hatt sex uten å snakke også. Typ spørre om man liker det, be om hardere/fortere, gi komplimenter/At det er deilig. Er det faktisk folk som er helt stille under sex evt bare stønner? 

Nei, da blir min mann forstyrret😄

Anonymkode: 0bf22...c48

Skrevet

Kommer an på stilling. Litt merkelig å ha en lang samtale under doggy liksom.. 🤔

Anonymkode: 0bf22...c48

Skrevet

Mener selvfølgelig ikke samtaler, trenger ikke å være hele setninger engang. Bare noen ord.. noe slags snakk en gang gjennom økta. Virker rart å ikke si et eneste ord.

ts

Skrevet

Vi prater ganske mye faktisk, men sjelden vi har bare vanlig inn/ut misjonær sex. 

Anonymkode: 2ace1...16f

Skrevet
11 timer siden, Lisa Rowe skrev:

Kan si en liten setning her og der, men føler ikke behovet for å gi konstant verbal bekreftelse på at jeg liker det. Det kan han se på kroppsspråk, lyd og ansiktsuttrykk. For meg blir det unaturlig å direkte "dirtytalke". Er absolutt ikke stille, selv om jeg ikke skriker "Ja, hardere" ti ganger i minuttet. 😅

Jeg har samme mening, min verbale bekreftelse skjer helt naturlig... Og noen ganger når det er på det deiligste, sier jeg mye rart som kan oppfattes som dirty talks😅 Prater vel litt hvis jeg vil skifte stilling eller spør om det kjennes deilig ut. Men svaret ligger mye i kroppsspråket, lyder og ansiktsutrykk, så det er egenlig ikke så mye å spørre om...

I parforhold vet vi jo sånn ca hva vi liker, men samtalen etterpå gir jeg bestandig positive tilbakelmeldinger... Like ofte som jeg spør hva hun vil ha til middag i morgen....det er min måte å vise takknemmelighet på🤭

Som singel liker jeg praten før og etterpå, den praten vi har før sex er informativt og viktig synes jeg. Og det er da spekulatoren går og oppfinnsomheten blir satt på prøve, jeg prøver ofte å finne på ting som gir en overraskende nytelse og stemning. Sexen skal føles litt annerledes enn ellers, og ofte har det gitt posetive tilbakemeldinger etter sexen. Like ofte sier jeg at det er noe av den beste sexen jeg har hatt, i håp om at hun kommer tilbake og vil ha mere... Noen ganger fungere det med en liten hvit løgn, for sexen blir jo bare bedre jo mere vi blir kjent med hverandre🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...