Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er i forhold, bryr dere dere om at partneren fiser rett foran dere? Jeg har bare gjort dette to ganger foran eksen og begge gangene var uhell. En gang under en orgasme så hun fikk fisen midt i trynet, og en gang jeg sto over et bord mens hun tok tak i hoftene og skulle kile meg. Da fikk hun også fisen midt i trynet fordi hun satt bak meg. 

Anonymkode: c8c5e...f7c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en gang når hun tok tak i knehasene mine for hun skulle kile. Da fes jeg midt i trynet. 

Anonymkode: 3240a...d8b

Skrevet

Hvis det er et uhell, nei. Hvis det er med forsett, ja.

Anonymkode: f8620...650

• Liker 3
Skrevet

Nei vi promper og fiser sammen hele tiden. Har et avslappet forhold til det

• Liker 14
Skrevet

Jeg synes det er en uting når folk fiser i tide og utide foran andre, og gjør det ikke selv. Har jeg behov for å gjøre det så går jeg på badet. Jeg er veldig glad for at samboeren min heller ikke holder på sånn. Vi kan begge ha et uhell i ny og ne, og f.eks. om natten kan man jo ikke kontrollere det, så det gjør meg ingenting, men jeg synes det er skikkelig smakløst å gjøre det med vilje.

Anonymkode: c4aa7...abe

• Liker 26
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å droppe grunnleggende høflighet overfor min mann, så nei, promp og rap gjør vi ikke foran hverandre. Uhell kan så klart skje da.

• Liker 17
Skrevet

Synes det er helt greit så lenge det er uhell eller man ikke har noe valg. Men sitter han der og slipper ut luft og ler, så får han sitte der alene. 

Anonymkode: dbaad...cb7

• Liker 5
Skrevet

Vi har vært sammen i ca.10 år, men vi fiser fortsatt aldri foran hverandre med vilje. Av og til skjer det uhell, og det er ingen krise, men vi er nok begge enige om at å sitte og fise ved siden av den andre med vilje er ganske uappetittelig. 

Anonymkode: de900...5ed

• Liker 9
Skrevet

Jeg fiser to ganger om dagen. Morgen og kveld, og det gjør jeg på badet. 

Eneste måten jeg har involvert min mann i dette er for å spørre om ikke han synes det er rart at jeg ikke har luft i magen oftere. 

Han visste ikke. Det er fortsatt et mysterium. 

Jeg vet ikke når han fiser. Han er sjenert. 

Anonymkode: e7401...160

Skrevet

Jeg og min eks hadde ikke noe problemer med dette, måtte vi fise, så gjorde vi det. Jeg syns det var såå behagelig at vi kunne føle oss så frie, det er et mareritt å sitte og holde seg og få mer og mer vondt i magen. Noen dager har man mer luft i magen enn andre dager, sånn er det bare. Håper det neste forholdet mitt vil føles like fritt.

Anonymkode: 5a6e4...736

• Liker 8
Skrevet

Jeg promper og raper foran han hele tiden. Jeg har mye luft og det må ut. Han promper og raper veldig sjeldent. Vi er ikke så pripne på det. Må man så må man liksom.

Anonymkode: a5e15...14e

• Liker 7
Skrevet

Ja jøss , bedre å få det ut enn å holde det inne!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ja og bryr oss ikke om dette i det hele tatt... 

Endret av Badbunny
  • Liker 2
Skrevet

Syns det er en uting å slippe løs luft med vilje foran noen uansett. Vi gjør det på badet. Tror ikke han noen gang har hørt meg. Med mindre jeg gjør det i søvne 

• Liker 2
Skrevet

Alle kan ha uhell. Men om samboeren min med vilje begynner å presse ut promper bed siden av meg i sofaen fordi «det er gøy» så hadde jeg mistet tenningen. Jeg selv har IBS, det kan fort komme en fjert uten at jeg rekker å gå noe sted, men samboer gir f**. 

Anonymkode: f088c...ab8

• Liker 4
Skrevet

Sånt gjør man bare ikke ute blandt folk, og spesielt ikke foran en partner. Med mindre det er et uhell. 

Anonymkode: eff17...991

• Liker 1
Skrevet

Jeg og mannen har levd sammen i snart 20 år. Vi både raper og fiser foran hverandre. Til og med under dobbeldyna kan vi finne på å slippe en braker. Har ingen problemer med å drite mens den andre pusser tenner heller. Så deilig å være så frie sammen! Vi har sex minimum 5 ganger i uken så det har ikke gått utover sexlivet heller. «Dårlig» humor har vi også, tenk det, vi kan slippe en brakbønne med vilje, og begge kan gapskratte av det! Tenk det, voksne folka med høy utdanning, gode jobber, pent hus og god økonomi, tenk at vi kan være så «uappetittelige» gitt! Men jammen er vi lykkelige sammen, DET er vi skjønt enige om! Så deilig å være frie sammen, og ikke sitte og forstille seg og få vondt i både mage og sinn til slutt! Flere burde prøve det! 

Anonymkode: ab8ac...896

• Liker 18
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har levd sammen i snart 20 år. Vi både raper og fiser foran hverandre. Til og med under dobbeldyna kan vi finne på å slippe en braker. Har ingen problemer med å drite mens den andre pusser tenner heller. Så deilig å være så frie sammen! Vi har sex minimum 5 ganger i uken så det har ikke gått utover sexlivet heller. «Dårlig» humor har vi også, tenk det, vi kan slippe en brakbønne med vilje, og begge kan gapskratte av det! Tenk det, voksne folka med høy utdanning, gode jobber, pent hus og god økonomi, tenk at vi kan være så «uappetittelige» gitt! Men jammen er vi lykkelige sammen, DET er vi skjønt enige om! Så deilig å være frie sammen, og ikke sitte og forstille seg og få vondt i både mage og sinn til slutt! Flere burde prøve det! 

Anonymkode: ab8ac...896

Vel. Vi har akkurat som dere levd sammen i snart 20 år, høy utdanning, god jobb osv men likevel foretrekker jeg å bo sammen med en som skjermer meg for fæl lukt. Hva har det med frihet å gjøre? Tro det eller ei, selv når jeg er helt alene i huset går jeg på badet hvis jeg må prompe. Vet du hvorfor? Fordi jeg selv synes at det lukter ekkelt og har ikke lyst å sitte i min egen stank, så skulle bare mangle at jeg gjør det med andre rundt, om det er ektefelle, barn eller nabo.

Å ha det vondt pga en promp som vil ut, hvor lang vei er det til badet? Jeg venter da virkelig ikke til jeg får mageknip.

• Liker 7
Skrevet

Samboeren min promper foran meg rett som det er. Jeg gjør det ikke foran han. Skulle "ønske" jeg klarte, for for meg er det et tegn på at man er komfortable med hverandre, og trygge på forholdet. Så at han promper foran meg, når han har behov for det, er egentlig bare for meg ei trygghetserklæring.. 🙈

Anonymkode: 81e21...47d

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min promper foran meg rett som det er. Jeg gjør det ikke foran han. Skulle "ønske" jeg klarte, for for meg er det et tegn på at man er komfortable med hverandre, og trygge på forholdet. Så at han promper foran meg, når han har behov for det, er egentlig bare for meg ei trygghetserklæring.. 🙈

Anonymkode: 81e21...47d

Synes ikke det. I et forhold bør man ta hensyn til hverandre. Uhell kan skje, og det må man tåle. Men hadde ikke orket en kjæreste som fiser i tide og utide. Det at det er en trygghetserklæring synes jeg er tull. 

Ts

Anonymkode: c8c5e...f7c

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...