AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg opplevde at ting gikk veldig fort en kveld nylig. Personen er ikke fast partner, men en person som jeg kjenner ok godt. Selv om det var god stemning og vi begge to var tilsynelatende veldig "samtykkende" til at vi skulle ha sex etterhvert den kvelden, så syns jeg allikevel at ting skjedde litt vel fort, og plutselig var han inni meg, uten beskyttelse. Jeg sa ikke noe og vi fortsatte, og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg føler om det eller hvordan jeg eventuelt kan ta opp noe sånt med vedkommende. Ja jeg skulle ha sagt ifra med en gang men nå skjedde ikke det (så jeg trenger ikke tilbakemeldinger i form av hva jeg burde eller ikke burde ha gjort 😕). I tillegg til alle helserisikoer forbundet med ubeskytta sex, så oppdaget jeg dagen etterpå at jeg også er midt i syklus, og eggeløsning. Så nå kjenner jeg at det kanskje ble litt mye å tenke på på en gang. Hva ville dere gjort? Anonymkode: fe689...789
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Du har selv ansvar for å si ifra at noen du har sex med må bruke beskyttelse om h*n ikke gir tegn til å ta ansvaret selv. Du får teste deg for kjønnssykdommer og passe på å ta en graviditetstest etter 14 dager, så tar du dette som lærdom. For alt han visste gikk du på p-piller siden du ikke sa noe. Anonymkode: a56bd...b4e 2
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Men i alle dager... enten så må du gå på noe prevansjon eller så får du be han ta på kondom før dere begynner å ha sex. «Jeg sa ikke noe og fortsatte»... vel? Du kunne bedt han trekke ut og ta på en kondom 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Samtykke?? Uff, skjerp deg. Du var med på dette selv, så kutt ut! Ta en angrepille og glem hele greia du, ellers møt han mer om du vil. Dagens kvinner eier jo ikke ansvar for sine handlinger lenger. Anonymkode: 3f85c...6c2 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Det er viktig å følge med på om kondom blir tatt på eller ikke. Nå må du fikse angrepille Anonymkode: 1cd12...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er viktig å følge med på om kondom blir tatt på eller ikke. Nå må du fikse angrepille Anonymkode: 1cd12...0d4 Kvinnen har jo såklart ikke ansvar, spriker med beina og klager etterpå. Slik er det blitt, dessverre. Null ansvar. Så har vi meetoo....sukk. Anonymkode: 3f85c...6c2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Dagens kvinner eier jo ikke ansvar for sine handlinger lenger. Anonymkode: 3f85c...6c2 Dagens kvinner??? 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinnen har jo såklart ikke ansvar, spriker med beina og klager etterpå. Slik er det blitt, dessverre. Null ansvar. Så har vi meetoo....sukk. Anonymkode: 3f85c...6c2 Hadde ikke mannen et ansvar her? Anonymkode: 0c01c...82f
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #9 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagens kvinner??? Hadde ikke mannen et ansvar her? Anonymkode: 0c01c...82f Hvis kvinnen ikke gir tegn på at hun ønsker han skal bruke kondom vil man anta at hun bruker prevensjon, eller ikke vil bruke kondom. Så det er kvinnen som er ansvarlig for å si ifra. Når hun ikke sier ifra tolkes det som at sex uten kondom er greit. Og jeg er kvinne. Er selv ansvarlig for min egen prevensjon for at jeg ikke skal bli gravid Endret 24. oktober 2020 av Badbunny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå