AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Noen som har prøvd det? Overleppen min er omtrent ikke-eksisterende, og restylane funker ikke på meg, så jeg vurderer lip flip, men er lei av å kaste bort penger på behandlinger som ikke virker. Del gjerne bilder. 🙂 Anonymkode: 5ded5...530
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Plis ikke gjør det. Ser ikke naturlig ut overhodet. Anonymkode: 49e1d...c89
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Botoxen blir satt rett over leppen og løfter den litt, det er ikke som filler i det hele tatt. Ser ikke unaturlig ut, da det bare en din egen leppe som får et lite løft uten fyllstoff. Anonymkode: c5c1f...18c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Plis ikke gjør det. Ser ikke naturlig ut overhodet. Anonymkode: 49e1d...c89 Tull! Til ts, jeg får det utført hver fjerde måned. Er veldig fornøyd, leppen får et naturlig løft, settes ikke noe fyllstoff i leppen. Nå bruker ikke jeg andre type fillers, så har ikke noe annet å sammenligne med, men anbefaler det. Anonymkode: 0d60c...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå