Gå til innhold

Termin om under ei uke - dritlei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei, sliten og har så mye vondt i kroppen at jeg gråter....

Prøver å sove mye, ha sex, gå tur og gud veit hva, men foreløpig har det endt med økt menssmerter. (Godt tegn?)

Noen her som har prøvd noe, som du selv syns har fungert for å få i gang fødsel?  

Anonymkode: 0275c...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn noen gode serier og slapp av. Babyen kommer når den er klar. 

Anonymkode: 4683f...fbf

• Liker 6
Skrevet

Hadde sex 12 dager før termin (morgenen), om kvelden begynte riene og han var ute kl 06. :) Vet ikke om det hadde noe å si, men føler det!

Anonymkode: c4dd6...b2e

Skrevet

Kan ikke annet enn å si: I feel ya! Termin om 9 dager og spyr!

S

P

Y

R

!!!!!!!!!!

Anonymkode: 6f204...252

Skrevet

De aller fleste er helt ferdig på slutten😔 Jeg var i god form hele svangerskapet men noen dager før permisjonen skulle starte møtte jeg veggen helt, ringte til sjefen og tok egenmelding de siste dagene. Lå på sofaen i to uker før babyen kom en uke før termin. 

Anonymkode: 6b40f...b27

Skrevet

Prøv å gå noen dager over termin, du. Det du føler nå er barnemat i forhold. Utrolig stress med hyppige kontroller og snakk om igangsettelse på toppen av en kropp som ikke fungerer lenger.😖

Hilsen Passert Termin og Drittlei 

Anonymkode: 7af63...cab

• Liker 1
Skrevet

Det er meningen at man skal bli helt forbanna DRITT LEI! Det gjør at mange blir mindre redd for fødsel og det som kommer. Man blir så lei at man er villig til å gå igjennom hva som helst for å bli ferdig. 

Anonymkode: 9a6e4...d5b

• Liker 3
Skrevet

Er 4 dager over termin. Har hyppige kynnere, murringer og nedpress men ingenting skjer. I dag gikk slimproppen. Ligger som en strandet hval på sofaen og håper at noe skal skje snart. Hver gang jeg røyser meg opp fra sofaen fantaserer jeg om at vannet skal gå i skikkelig overdramatisk Hollywood-splæsj-stil 😂

Skrevet

Dagen før termin var jeg så sur som jeg aldringstegn vært før. Var bare sikker på at jeg kom til å gå gravid til evig tid. Morgenen etter, på termindatoen, begynte riene. Nå er baby 2 uker, og dere har så mye å glede dere til! Fokuser heller på det. Jeg hadde premature rier i uke 30, masse nedpress, kynnere og Gud vet hva i lang tid før fødsel. Den dagen det faktisk skjedde hadde jeg ingen forvarsel. Det skjer uansett veldig snart, og premien er fantastisk!

Anonymkode: dfd99...a7e

Skrevet

*aldri har vært før- skulle det stå😂

Anonymkode: dfd99...a7e

Skrevet

Det eneste som funket her var sex og stimulering av brystvortene. Hadde 2 runder i høyet samt gikk og kneip meg i brystvortene hele dagen, vannet gikk på natta 😉👍🏻 Mensmurringer kan være et veldig bra tegn. 

Anonymkode: 80af6...31a

Skrevet

Jeg begynte å blø så fælt sist vi hadde sex, så jeg er litt nervøs for å ha sex nå.

Anonymkode: 6f204...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...